kjolehjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Lunae

Anonym skriver:

secret wedding!

Skal giftes på rådhuset til sommer med min helt igennem fantastiske forlovede.
havde egenlig besluttet mig for at have en stor, flot, men for voldsom kjole på til et lille hemmeligt surprice bryllup for familien.

Men nu har jeg besluttet mig for at det bliver noget langt mere simpelt, men flot. Kan bare ikke beslutte mig!
Hvilken skal jeg vælge?

er en lav kvinde, med stor barm (G skål) og er ikke ligefrem spinkel af bygning

Har stemt 1 fordi den er mest brudeagtig. Kan bedst lide nr 4, men synes ikke at sort går.

Hvis den både må være dyr og stor, så tænker jeg denne sag fra Justin Alexander! (Som by the Way også har mange fine og enkle kjoler)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

MyLove E

Anonym skriver:

secret wedding!

havde egenlig besluttet mig for at have en stor, flot, men for voldsom kjole på til et lille hemmeligt surprice bryllup for familien.

Men nu har jeg besluttet mig for at det bliver noget langt mere simpelt, men flot. Kan bare ikke beslutte mig!
Hvilken skal jeg vælge?

1 eller 3

Tre er fed og kan godt lide den er rød:-D

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Har stemt 1 fordi den er mest brudeagtig. Kan bedst lide nr 4, men synes ikke at sort går.

Hvis den både må være dyr og stor, så tænker jeg denne sag fra Justin Alexander! (Som by the Way også har mange fine og enkle kjoler)

Gud hvor er den smuk!

desværre ER budgettet stramt, det er mere af praktiske årsager kæresten forslog det, det store dyre bryllup får jeg engang i fremtiden

Anmeld

12. november 2013

Pigent

Anonym skriver:

secret wedding!

Hvilken skal jeg vælge?

Nr. 1 er flot

Anmeld

12. november 2013

L&V

Med den beskrivelse af din krop vil jeg sige nr 4 da stropløs hurtigt kommer til at virke voldsomt

Anmeld

12. november 2013

hekran

Sådan som du beskriver dig selv, ville jeg helt bestemt vælge nr. 4. Jeg ville ikke turde stole på, at en stropløs kjole ville kunne holde på 'fruerne'

Anmeld

12. november 2013

Ciss

Jeg stemmer på nr 2.

Jeg har en ide om, at du vil være vanvittig flot i den, samtidig som den ikke er helt standart.

Gratulerer med det kommende bryllup. 

Anmeld

13. november 2013

Nessie

Jeg ville vente til tiden nærmede sig, og se hvilke flotte kjoler der kommer frem i løbet af foråret

Anmeld

13. november 2013

B&J

helt sikkert nr 1

Anmeld

13. november 2013

Leneur

Anonym skriver:

secret wedding!

Hvilken skal jeg vælge?

Jeg har stemt på nr 3, af den grund at den er asymmetrisk og med en stor barm er det altid rart at få flyttet fokus væk. Når det er et rådhusbryllup, kan du jo tage lige præcis det på, du har lyst til. Synes også nr 3 har den flotteste farve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.