kjolehjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

Mortilxx

Anonym skriver:

rent faktisk fra vila

http://www.zalando.dk/vila-tinca-cocktailkjoler-festkjoler-beige-v1021c07v-b00.html

Synes virkelig den er super flot! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg kan bedst lide nr. 1, men er i tvivl om det er den rigtige, hvis du har en stor barm. Så håber du prøver den først  

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Nr 1 super flot kjole til enkelt bryllup
Men er osse vild med nr 4 hvor er den fra?

har fundet alle kjoler på zalando

http://www.zalando.dk/swing-cocktailkjoler-festkjoler-sort-sg721c007-802.html?size=46

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Jeg kan bedst lide nr. 1, men er i tvivl om det er den rigtige, hvis du har en stor barm. Så håber du prøver den først  

skal prøve uanset hvad, især da jeg skal tabe mig en del her det næste halve år op til brylluppet

Anmeld

11. november 2013

Bak

Anonym skriver:

secret wedding!

Skal giftes på rådhuset til sommer med min helt igennem fantastiske forlovede.
havde egenlig besluttet mig for at have en stor, flot, men for voldsom kjole på til et lille hemmeligt surprice bryllup for familien.

Men nu har jeg besluttet mig for at det bliver noget langt mere simpelt, men flot. Kan bare ikke beslutte mig!
Hvilken skal jeg vælge?

er en lav kvinde, med stor barm (G skål) og er ikke ligefrem spinkel af bygning

Jeg har stemt nr. 1, men dog med det forbehold, at du skal passe på, barmen ikke "falder ud". Den er jo uden stropper, og hvis du har en stor barm, kan det være du skal have noget med stropper eller evt halterneck…
Men nr 1 er i hvert fald rigtigt sød. Jeg ville personligt ikke vælge en sort kjole til et bryllup, heller ikke på rådhuset.

Anmeld

11. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

secret wedding!

havde egenlig besluttet mig for at have en stor, flot, men for voldsom kjole på til et lille hemmeligt surprice bryllup for familien.

Men nu har jeg besluttet mig for at det bliver noget langt mere simpelt, men flot. Kan bare ikke beslutte mig!
Hvilken skal jeg vælge?

jeg kan rigtig godt lide nr. 1, 2 og 4...

Jeg vil dog mene at fordi det er et bryllup, så ville det være bedst ikke at have en helt sort kjole på - selvom brudekjolerne engang var sorte/grå... 

Anmeld

11. november 2013

CaWi

Anonym skriver:

secret wedding!

Hvilken skal jeg vælge?

Jeg har stemt nr 1. Bryllup for mig er lig med hvid kjole. Lige meget om man vælger at gøre det i kirke eller på rådhus.
Dog vil jeg sige, det kommer meget an på hvordan den sidder på dig, når nu du har store bryster. Har desværre tit set kvinder med store bryster, hvor de enten sidder oppe under hagen, eller er ved at falde ud af kjolen. Det er bare ikke sindsygt charmerende til et bryllup

Anmeld

11. november 2013

lineog4

Ville ikke vælge 3 og 6 og de andre kommer an på hvordan de sidder på. Kan forstille mig nummer 2 kan gøre noget godt ved kroppen ;-)

Anmeld

12. november 2013

Billemyre

Anonym skriver:

secret wedding!

Hvilken skal jeg vælge?

Jeg stemmer for 2'eren.
Er vild med den cremede farve og jeg tror, de sorte blonde-dekorationer gør, at du vil syne lidt smallere over brystet.
Jeg er selv lav og storbarmet, som du, og det er helt sikkert den kjole, jeg ville vælge.
Den er smuk, og minder stadig om en "rigtig" brudekjole

Anmeld

12. november 2013

Muffin_girl

Anonym skriver:

secret wedding!

Hvilken skal jeg vælge?

1-3-5 de er flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.