Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria&Lukas skriver: Jeg begyndte også meget hurtigt at føle ubehag engang imellem i bæknet her 2. Gang. Før uge 10 /: havde skævt bækken sidst, og har været til fysioterapeut som sagde det ikke var skævt, men det føles helt lige som sidste gang.
Jeg begyndte også meget hurtigt at føle ubehag engang imellem i bæknet her 2. Gang. Før uge 10 /: havde skævt bækken sidst, og har været til fysioterapeut som sagde det ikke var skævt, men det føles helt lige som sidste gang.
Maja84 skriver: Tak, er ikke FP, da jeg nåede at komme under de nye regler, og er derfor på kursus pt, 2 timer i ugen som bla har været hård ved hoften så har nok ikke bidraget. Tak overvejer at snakke med en fys om at komme på venteliste til varmtvandsbassintræning
Tak, er ikke FP, da jeg nåede at komme under de nye regler, og er derfor på kursus pt, 2 timer i ugen som bla har været hård ved hoften så har nok ikke bidraget. Tak overvejer at snakke med en fys om at komme på venteliste til varmtvandsbassintræning
Ja det gør det ikke bedre.
Måske du skal sygemeldes?
Under alle omstændigheder ,så er det vigtigste at du passer på dig selv så du kan holde til det .
Og tillykke forresten
Maja84 skriver: Kan i øvrigt også afsløre at dette bliver sidste barn for vires vedkommende, og overvejer faktisk sterilisering, da jeg med stor sansynlighed skal have ks igen, men ved ikke om jeg må da jeg kun er 29 når jeg har termin
Kan i øvrigt også afsløre at dette bliver sidste barn for vires vedkommende, og overvejer faktisk sterilisering, da jeg med stor sansynlighed skal have ks igen, men ved ikke om jeg må da jeg kun er 29 når jeg har termin
Synes at have læst at man bare skal være over 25,men er slet ikke sikker.
Øv hvor trels for dig lyder til jeg ikke er ene Udover bækkenet er noget møg sagde en kiropraktor jeg var skæv i hele bækken/ryg, Og gør mit ene ben "er lidt kortere" end det andet de er lige lange men pga skævheden bliver mit det mest dårlige ben lidt kortere, og er meget svajrygget, øv hvor trels. Håber at kunne fange det i opløbet.Hvad gør du ?
Det er så blevet værre efterhånden er 23+1 nu. Går til fys og prøver at slappe af. Det er bare svært når jeg har Lukas på 10 måneder. Har været på barsel og skulle ha været startet job imorgen, men har måtte sygemelde mig. Så prøver bare at tage det stille og roligt og (prøver) at sidde ordentligt og bære rigtigt.Men jeg synes det er svært /: Lukas er jo startet i vs så det er svært bare at sidde og slappe af når der er så mange ting der skal ordnes /:
Kom til at tænke på at den ene af mine svigerinder gik med en form for et bælte der støttede -og det var hun ret glad for .
Prøvede at google .,men der dukkede ikke rigtigt noget op,måske din fys kan hjælpe.
Carina:-) skriver: Ja det gør det ikke bedre. Måske du skal sygemeldes? Under alle omstændigheder ,så er det vigtigste at du passer på dig selv så du kan holde til det . Og tillykke forresten
Carina:-) skriver: Kom til at tænke på at den ene af mine svigerinder gik med en form for et bælte der støttede -og det var hun ret glad for . Prøvede at google .,men der dukkede ikke rigtigt noget op,måske din fys kan hjælpe.
Maria&Lukas skriver: Det er så blevet værre efterhånden er 23+1 nu. Går til fys og prøver at slappe af. Det er bare svært når jeg har Lukas på 10 måneder. Har været på barsel og skulle ha været startet job imorgen, men har måtte sygemelde mig. Så prøver bare at tage det stille og roligt og (prøver) at sidde ordentligt og bære rigtigt.Men jeg synes det er svært /: Lukas er jo startet i vs så det er svært bare at sidde og slappe af når der er så mange ting der skal ordnes /:
Maja84 skriver: Bliver det ved snakker jeg med lægen, kan heldigvis lave ting på kurset som ikke belaster da det var på møde sidst og vi næste kursusdag skal finde id af hvad jeg kan deltage i, så håber den går, ville gerne slippe for at informere kommunen før de 3 mdr er gået
Bliver det ved snakker jeg med lægen, kan heldigvis lave ting på kurset som ikke belaster da det var på møde sidst og vi næste kursusdag skal finde id af hvad jeg kan deltage i, så håber den går, ville gerne slippe for at informere kommunen før de 3 mdr er gået
Og det kan jeg godt forstå-håber du kan holde ud indtil de 3 mdr er gået-det er ulideligt at have ondt -Have en låst lænd i sidste graviditet og var ved at blive sindssyg .Og det er jo ikke i nærheden af at være så slemt som bækkenlsøning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128