Kan det virkelig passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
22 svar
2 synes godt om
10. november 2013

Kløver

Jeg synes det er virkelig mystisk, håber i kan hjælpe,

Jeg er 3 gangsgravid og kun i uge 5 (4+6)

I de 2 andre graviditeter har jeg haft bækkenløsning og den sidste uge godt kunne føle ømhed, at livmoderen vokser, og at det hele strækker sig, men i går aftes og i dag har jeg haft ondt, og føles mistænkeligvis som begyndende bækkenløsning, og har ikke været i tvivl om forskellen på bækkenløsning og ligamentsmerter i de andre 2 graviditeter.

MEN kan det virkelig passe

Synes bækkenløsning i uge 5 lyder vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Muhmi

Jeg fik bækkenløsning i uge 10-11 stykker med Rune... Så jo, det kan desværre nok godt passe 

Men håber virkelig for dig at det IKKE er det 

Anmeld

10. november 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Jeg fik bækkenløsning i uge 10-11 stykker med Rune... Så jo, det kan desværre nok godt passe 

Men håber virkelig for dig at det IKKE er det 

Lyder bare vildt, er jo knap nok gravid endnu når jeg ikke er længere skal måske også siges jeg i forvejen har dårlig hofte/bækken så er mere skrøbeligt og slap aldrig helt af med symptomerne på bækkenløsning fra sidste gang. Hvad gjorde du da du fandt ud af det ?

Anmeld

10. november 2013

Carina:-)

Maja84 skriver:

I de 2 andre graviditeter har jeg haft bækkenløsning og den sidste uge godt kunne føle ømhed, at livmoderen vokser, og at det hele strækker sig, men i går aftes og i dag har jeg haft ondt, og føles mistænkeligvis som begyndende bækkenløsning, og har ikke været i tvivl om forskellen på bækkenløsning og ligamentsmerter i de andre 2 graviditeter.

Men det er jo 3 graviditet inden for 3 år+ at jeg synes at kunne huske at du er førtidpensionist pga en dårlig krop? 

Så skal der ikke så meget til før den brokker sig ,så det er nok begyndede prob. så vil råde dig til at tage det roligt så det ikke bliver ulideligt senere i graviditeten. 

Anmeld

10. november 2013

2babygirls

Maja84 skriver:

Kunne mærke mit i uge 8-9 stykker anden gang

Anmeld

10. november 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Lyder bare vildt, er jo knap nok gravid endnu når jeg ikke er længere skal måske også siges jeg i forvejen har dårlig hofte/bækken så er mere skrøbeligt og slap aldrig helt af med symptomerne på bækkenløsning fra sidste gang. Hvad gjorde du da du fandt ud af det ?

Øh, BURDE have plantet min røv på en god stol og have siddet stille, pænt med hofterne i god stilling, have ladet være med at bære rundt på Silas og ladet være med at insistere på at støvsuge og div. andre ting i hjemmet.

Men det gjorde jeg ikke og døjer stadig med bækkenløsning og det er snart 10 mdr. siden jeg fødte Rune  Så mit råd til dig er: Slap af, fraaaaaaa.... NU AF!

Anmeld

10. november 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Men det er jo 3 graviditet inden for 3 år+ at jeg synes at kunne huske at du er førtidpensionist pga en dårlig krop? 

Så skal der ikke så meget til før den brokker sig ,så det er nok begyndede prob. så vil råde dig til at tage det roligt så det ikke bliver ulideligt senere i graviditeten. 

Tak, er ikke FP, da jeg nåede at komme under de nye regler, og er derfor på kursus pt, 2 timer i ugen som bla har været hård ved hoften så har nok ikke bidraget. Tak overvejer at snakke med en fys om at komme på venteliste til varmtvandsbassintræning

Anmeld

10. november 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Øh, BURDE have plantet min røv på en god stol og have siddet stille, pænt med hofterne i god stilling, have ladet være med at bære rundt på Silas og ladet være med at insistere på at støvsuge og div. andre ting i hjemmet.

Men det gjorde jeg ikke og døjer stadig med bækkenløsning og det er snart 10 mdr. siden jeg fødte Rune  Så mit råd til dig er: Slap af, fraaaaaaa.... NU AF!

Tak vil jeg gøre, vil prøve at få fat i fys om mulighed for træning/øvelser i varmtvandsbassin

Anmeld

10. november 2013

Kløver

2babygirls skriver:

Kunne mærke mit i uge 8-9 stykker anden gang

Lyder ikke til det er mig som er helt skør så, øv hvor nederen

Anmeld

10. november 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Kan i øvrigt også afsløre at dette bliver sidste barn for vires vedkommende, og overvejer faktisk sterilisering, da jeg med stor sansynlighed skal have ks igen, men ved ikke om jeg må da jeg kun er 29 når jeg har termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.