Drømme om barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Dorthe1986

Papillon skriver:

Har I oplevet at drømme om barnet under graviditeten, fx køn eller andet? Har det holdt stik?

Jeg har nu oplevet to gange at drømme, at det var en pige. Senest i nat, hvor jeg lå i sengen på hospitalet og fik hende op til mig. Hun havde desuden store blå øjne, hvilket giver god mening, når man ser mine øjne Nu er jeg bare endnu mere nysgerrig efter at få kønnet at vide!

Jeg har hele tiden vidst dybt inde at det var en lille dreng jeg bar på . Men drømte 2 gange at jeg fik en sund og rask pige. Men vidste bare stadig at det var en dreng.
Tredje gang jeg drømte om kønnet var det en dreng, men der var han født alt alt for tidligt og vejede knap 800 g og lige pludselig løb jeg rundt på sygehuset fordi han var væk!

Til md hvor vi fik bekræftet at det var en dreng, blev jeg alligevel lidt bekymret. Og åndede først rigtigt op da vi var nået så langt at han vejede mere end de 800 g ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Rikke2404

Sisse Vinther skriver:

Ja, men jeg synes stadig det er vildt underligt. Har haft 3 drømme indtil videre 2 gode og en slem en, og alle 3 har jeg vidst det var en pige, men når jeg vågner og går rundt hver dag, så VED jeg bare at det ikke er en pige.

Aldrig sig aldrig Jeg drømte nok 3-4 gange at jeg fik tvillingedrenge, og var også sikker på at det var det jeg fik. Men endte ud med to tøser!

Anmeld

10. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Papillon skriver:

Har I oplevet at drømme om barnet under graviditeten, fx køn eller andet? Har det holdt stik?

Jeg har nu oplevet to gange at drømme, at det var en pige. Senest i nat, hvor jeg lå i sengen på hospitalet og fik hende op til mig. Hun havde desuden store blå øjne, hvilket giver god mening, når man ser mine øjne Nu er jeg bare endnu mere nysgerrig efter at få kønnet at vide!

Jeg drømte flere gange jeg fik en pige. I vågen tilstand havde jeg en fornemmelse af dreng. Hvis nogen gættede på pige, fik jeg det helt som om de ikke talte sandt, hvis nogen sagde dreng vidste jeg bare de havde ret.

når jeg kiggede på baby udstyr og tøj, fik jeg kvalme af det lyserøde, det føltes forkert med den farve, fik det fysisk dårligt.

og ud kom, en dreng 

Anmeld

11. november 2013

Sisse Vinther

Rikke2404 skriver:

Aldrig sig aldrig Jeg drømte nok 3-4 gange at jeg fik tvillingedrenge, og var også sikker på at det var det jeg fik. Men endte ud med to tøser!

Jeg har også drømt jeg fik tvillinger -der var dog kun en til NF....
Men... ARGH fornemmelsen af at det er en dreng overgår alt andet. Kan slet ikke FORESTILLE mig det skulle være en pige  Selvom det ville være skønt med en datter!

Anmeld

11. november 2013

Sisse Vinther

sommerbarn<3 skriver:

Jeg drømte flere gange jeg fik en pige. I vågen tilstand havde jeg en fornemmelse af dreng. Hvis nogen gættede på pige, fik jeg det helt som om de ikke talte sandt, hvis nogen sagde dreng vidste jeg bare de havde ret.

når jeg kiggede på baby udstyr og tøj, fik jeg kvalme af det lyserøde, det føltes forkert med den farve, fik det fysisk dårligt.

og ud kom, en dreng 

Jah, har det præcis lige sådan... Synes det er nytteløst at se på lyserødt, det virker så ubekvemt og overflødigt.

Og det samme med hvad folk siger.. Det er skæg

Anmeld

11. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Sisse Vinther skriver:

Jah, har det præcis lige sådan... Synes det er nytteløst at se på lyserødt, det virker så ubekvemt og overflødigt.

Og det samme med hvad folk siger.. Det er skæg

Hvor sjovt 

Anmeld

13. november 2013

et-ønske

Jeg drømmer om troldeungerne, men har haft en drøm omkring hvilket køn de er men har dog selv en kraftig fornemmelse af det
Jeg må indrømme at jeg desværre har flest mareridt, især om at den ene tvilling er død det er så træls!!!

Anmeld

13. november 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
lineog4 skriver:

Jeg drømte det blev en hundehvalp ;-) og så dumme drømme og der skiftede kønnet ....  

hihi

Jeg drømte (dengang) at jeg fødte en neger-dukke (Både jeg og min kæreste er lyse)
Og da min onkel så skulle holde den her neger-dukke så faldt arme og ben af 

Det skete HELDIGVIS ikke 

Fødte en lille dejlig pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.