Drømme om barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Sisse Vinther

Papillon skriver:

Hvor må det føles underligt 

Jeg prøver ikke at antage for meget allerede nu, det er bare underligt med de drømme. Man kan jo ikke selv styre dem, tror jeg i hvert fald ikke?

Nej det tror jeg heller ikke.. Ville i hvert fald ikke selv have styret det mareridt jeg har haft!

Men ja, jeg har nu bare den fornemmelse, som jeg har haft i nogle uger nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Lykke:)

Papillon skriver:

Har I oplevet at drømme om barnet under graviditeten, fx køn eller andet? Har det holdt stik?

Jeg har nu oplevet to gange at drømme, at det var en pige. Senest i nat, hvor jeg lå i sengen på hospitalet og fik hende op til mig. Hun havde desuden store blå øjne, hvilket giver god mening, når man ser mine øjne Nu er jeg bare endnu mere nysgerrig efter at få kønnet at vide!

Jeg har hele tiden drømt om en dreng - og de siger der ligger en dreng derinde. Så det håber jeg

Anmeld

10. november 2013

Elgaard73

Her fik vi at vide til MD scanningen at det var en dreng, men i de sidste 6-8 uger af graviditeten, drømte jeg adskillige gange at det var en pige. Virkelig livagtige drømme. Blev helt nervøs tilsidst og turde ikke købe flere "drenge" ting. Men ud kom en dreng.

Anmeld

10. november 2013

Trekløver(:

Papillon skriver:

Har I oplevet at drømme om barnet under graviditeten, fx køn eller andet? Har det holdt stik?

Jeg har nu oplevet to gange at drømme, at det var en pige. Senest i nat, hvor jeg lå i sengen på hospitalet og fik hende op til mig. Hun havde desuden store blå øjne, hvilket giver god mening, når man ser mine øjne Nu er jeg bare endnu mere nysgerrig efter at få kønnet at vide!

Jeg drømte det var en pige mange gange, og det var også en pige

Anmeld

10. november 2013

Mariasbaby

Jep - her drømte jeg i mandags, at vi var til scanning og fik at vide, at det var en dreng. Er kun 5+6, så der er desværre lang tid til, at spændingen bliver udløst - men spændende bliver det  Har endnu ingen fornemmelse for, om det er en dreng eller pige, så blev lidt overrasket over drømmen. Håber bare, at den lille bliver der og er sund og rask - kan dog næsten ikke vente til vi helt sikkert skal til kønsscanning til januar 

Anmeld

10. november 2013

Sabone

Jeg drømte i uge 11, at vi skulle have en dreng. Drømte, at jeg blev scannet og man klart kunne se en tap

Til kønsscanning uge 15+ så vi så en meget tydelig tap, som lignede den fra præcist!!

Lige nu ligger min skønne ... prins på min mave og sover  

Anmeld

10. november 2013

Papillon

Elgaard73 skriver:

Her fik vi at vide til MD scanningen at det var en dreng, men i de sidste 6-8 uger af graviditeten, drømte jeg adskillige gange at det var en pige. Virkelig livagtige drømme. Blev helt nervøs tilsidst og turde ikke købe flere "drenge" ting. Men ud kom en dreng.

Nej hvor underligt 

Anmeld

10. november 2013

Papillon

Mariasbaby skriver:

Jep - her drømte jeg i mandags, at vi var til scanning og fik at vide, at det var en dreng. Er kun 5+6, så der er desværre lang tid til, at spændingen bliver udløst - men spændende bliver det  Har endnu ingen fornemmelse for, om det er en dreng eller pige, så blev lidt overrasket over drømmen. Håber bare, at den lille bliver der og er sund og rask - kan dog næsten ikke vente til vi helt sikkert skal til kønsscanning til januar 

Uh det bliver spændende

Jeg har heller ikke nogen fornemmelse, andet end hvad drømmene giver mig. Glæder mig til at få det at vide omkring årsskiftet, hvor vi også regner med at skulle til kønsscanning, og håber ligesom dig bare at alt er vel derinde! 

Anmeld

10. november 2013

Anonym101

Papillon skriver:

Jeg drømte om en pige, omtalte maven som hende, drenge tøj virkede forkert og at tænke på maven som andet end end hende virkede meget, meget underligt. Jeg VIDSTE det var en pige ligesiden jeg så de to streger.

Jeg fik ret

Anmeld

10. november 2013

Bettina90

Papillon skriver:

Var sikker på at jeg ventede en dreng, men et par dage inden kønsscanning drømte jeg at det var en pige  Og scanningen viste så en lille prinsesse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.