Gode råd til at tabe 5 kilo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg søger gode råd til at tabe 5 kilo, ville gerne tabe 10, men starter med 5... Så kan jeg måske blive overrasket.. ;D 

Jeg vil fra imorgen IKKE spise usundt, dvs. Ingen chips, slik, sovs, ris, pasta osv, jeg vil få så mange proteiner som muligt og grøntsager! 

nogle andre råd og kan jeg sætte et mål som hedder -5 kilo til den 1/12? ;-) eller er det urealistisk? 

Sund kost - grøntsager og magert kød + motion, men kosten er vigtigst... motion kan IKKE opveje en dårlig kost

tæl kalorier, brug evt. shapeup app (den er nem OG gratis) - jeg køre på 1200kcal om dagen og taber ca 900g om ugen, men jeg træner også 5x om ugen ved siden af

ja det er urealistisk at tabe 5kg på 3 uger, det ville være mere realistisk at sige pr. 1/1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Jeg søger gode råd til at tabe 5 kilo, ville gerne tabe 10, men starter med 5... Så kan jeg måske blive overrasket.. ;D 

Jeg vil fra imorgen IKKE spise usundt, dvs. Ingen chips, slik, sovs, ris, pasta osv, jeg vil få så mange proteiner som muligt og grøntsager! 

nogle andre råd og kan jeg sætte et mål som hedder -5 kilo til den 1/12? ;-) eller er det urealistisk? 

Vil bare lige sige, at jeg lige har tabt 5,7kg på 14 dage, så helt urealistisk er det altså ikke..

Jeg droppede slik og søde sager, og pasta og andet stivelse, og begyndte at træne igen, og bum, minus 5,7kg sagde vægten imorges..

Men det skal så også siges, at jeg ammer, og det jeg har tabt, er noget af det dumme efterfødselsmave
- så det er nok lidt anderledes..

Men det var også mest for lige at komme med en opmuntring, det KAN lade sig gøre, alt efter omstændighederne selvfølgelig..

Anmeld

10. november 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Vil bare lige sige, at jeg lige har tabt 5,7kg på 14 dage, så helt urealistisk er det altså ikke..

Jeg droppede slik og søde sager, og pasta og andet stivelse, og begyndte at træne igen, og bum, minus 5,7kg sagde vægten imorges..

Men det skal så også siges, at jeg ammer, og det jeg har tabt, er noget af det dumme efterfødselsmave
- så det er nok lidt anderledes..

Men det var også mest for lige at komme med en opmuntring, det KAN lade sig gøre, alt efter omstændighederne selvfølgelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.