Gode råd til at tabe 5 kilo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
12 svar
7 synes godt om
9. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg søger gode råd til at tabe 5 kilo, ville gerne tabe 10, men starter med 5... Så kan jeg måske blive overrasket.. ;D 

Jeg vil fra imorgen IKKE spise usundt, dvs. Ingen chips, slik, sovs, ris, pasta osv, jeg vil få så mange proteiner som muligt og grøntsager! 

nogle andre råd og kan jeg sætte et mål som hedder -5 kilo til den 1/12? ;-) eller er det urealistisk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg søger gode råd til at tabe 5 kilo, ville gerne tabe 10, men starter med 5... Så kan jeg måske blive overrasket.. ;D 

Jeg vil fra imorgen IKKE spise usundt, dvs. Ingen chips, slik, sovs, ris, pasta osv, jeg vil få så mange proteiner som muligt og grøntsager! 

nogle andre råd og kan jeg sætte et mål som hedder -5 kilo til den 1/12? ;-) eller er det urealistisk? 

Jeg levede af koste grøntsager og kyllinge filet.. når jeg fik lyst til lækker tog jeg en sun lolly is :-)

Anmeld

9. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg levede af koste grøntsager og kyllinge filet.. når jeg fik lyst til lækker tog jeg en sun lolly is :-)

dumt spørgsmål, hvad er koste grøntsager? ;(?

Anmeld

9. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

dumt spørgsmål, hvad er koste grøntsager? ;(?

Hov hihi kogte...... skriver fra mobil den vil ik altid stave som den skal ;-) sorry

Anmeld

10. november 2013

Mum33

Masser af motion og undgå salt - det binder væsken i kroppen.

Anmeld

10. november 2013

M (:

Masser af motion og at tælle kalorier.

Og ja, det er urealistisk at tabe 5 kg på 21 dage (=1,7 kg pr uge!!) medmindre du har en masse væske i kroppen og vejer meget mere end 5-10 kg for meget. Hvis man lever for 1200 kalorier om ugen (dvs. 800-1000 kalorier i underskud, hvis man er normalt aktiv) så kan man tabe omkring 800 gram pr uge.
Hvis du skulle tabe mere, skulle du nærmest indtage 0 kalorier, og så går din krop i hungernødsmode og sætter forbrændingen markant ned = langsommere vægttab og større vægtøgning, når du atter begynder at spise. Så det kan IKKE anbefales.

Det er mere realistisk at have et mål, der hedder: -5 kg 1/1 omend det stadig ikke er er nemt mål at nå.

Held og lykke med projektet (:

Vh M, der har tabt 7 kg og 40+ cm på 2 måneder.

Anmeld

10. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Skær alt stivelse fra.. Vand/vand vand.. ??

Anmeld

10. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
M (: skriver:

Masser af motion og at tælle kalorier.

Og ja, det er urealistisk at tabe 5 kg på 21 dage (=1,7 kg pr uge!!) medmindre du har en masse væske i kroppen og vejer meget mere end 5-10 kg for meget. Hvis man lever for 1200 kalorier om ugen (dvs. 800-1000 kalorier i underskud, hvis man er normalt aktiv) så kan man tabe omkring 800 gram pr uge.
Hvis du skulle tabe mere, skulle du nærmest indtage 0 kalorier, og så går din krop i hungernødsmode og sætter forbrændingen markant ned = langsommere vægttab og større vægtøgning, når du atter begynder at spise. Så det kan IKKE anbefales.

Det er mere realistisk at have et mål, der hedder: -5 kg 1/1 omend det stadig ikke er er nemt mål at nå.

Held og lykke med projektet (:

Vh M, der har tabt 7 kg og 40+ cm på 2 måneder.

hihi, bare lige så der ikke er nogen der sulter sig selv helt, så MÅ du mene 1200kcal om DAGEN og ikke ugen 

Anmeld

10. november 2013

M (:

Mor11 skriver:

hihi, bare lige så der ikke er nogen der sulter sig selv helt, så MÅ du mene 1200kcal om DAGEN og ikke ugen 

Årh herregud da, man kan da saaaagtens leve af kun 1200 kalorier pr uge

Anmeld

10. november 2013

am86

Følg ketolyse kuren og du vil tabe dig hurtigt uden at være sulten og du vil være fri for at skulle tælle kalorier!

Du finder masser af Info om denne kuren på nettet ellers vil jeg anbefale dig bogen "slank med ketolysekuren"
Jeg tabte 5 kg på 2 uger med denne!

Held og lykke med det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.