Først vil jeg sige, at jeg sagtens kan nikke genkendende til det med, at det er lidt trist aldrig at skulle være brud igen - men havde det på samme måde, da jeg var gravid med nr 2, fordi det nok var sidste gang, så det er måske bare fordi man er sentimental

Jeg ville ændre vores receptionslokaler, de var ikke gode. Evt ville jeg have holdt fest og reception samme sted, men fordi vi var de første i vires omgangskreds, der blev gift, virkede det af en eller anden grund underligt på mig at skulle gå videre til festen og nærmest bede receptionsgæsterne "skrubbe af"

nu hvor vi har været til flere bryllupper selv kan jeg se, at det går fint, så det ville vi nok have gjort anderledes.
En anden dj! Ham vi fik, var slet ikke som vi var blevet lovet. Var som sådan ikke utilfreds med vag af dj frem for band, bare den dj vi fik.
Jeg ville have hyret nogen til at rydde op dagen efter! (Det tænkte vi slet ikke på, hvilket lyder åndssvagt, men det gjorde i ikke før dagen efter, hvor vi stod overfor vores første store opgave som ægtefolk - lykkelige, men ikke i oprydningshumør

Jeg ville nok ikke lave så meget selv. Jeg bagte selv bryllupskage i 6 etager, hvilket jeg gerne ville gøre igen, men lavede også sandwiches og mini-muffins og småkager, hvilket skam var lækkert, men samtidig også årsag til ufattelig meget stress dagen før - faktisk så meget, at jeg blev helt lettet over at se, at min mand stod i kirken dagen efter, for var virkelig Bridezilla

Måske ville jeg selv lægge makeup i stedet for at få det gjort, synes ikke hun gjorde det meget bedre end jeg selv kunne have gjort, men det er ikke noget jeg egentlig fortryder.
Til gengæld er jeg super lykkelig for:
At vi blev gift før vi fik børn (kunne slet ikke have fokuseret på det samme måde nu)
At vi ikke behøvede at låne, men sparede op til brylluppet (og fik uventet hjælp af begge forældrepar)
At jeg fik en smuk kjole og en vanvittig flot brudebuket, der var helt sim den skulle være
At vi havde en vildt god fotograf og derfor de smukkeste billeder
At vi kom på bryllupsrejse til en øde ø - så vildt

At vi inviterede de mennesker vi gjorde, selvom man jo aldrig har tid nok til at snakke med dem
At vi fik super lækker mad
Det blev lidt langt, men jeg sidder egentlig og smiler nu og tænker tilbage på en fantastisk dag, der var næsten perfekt