Hvis du kunne gøre det om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Vi skulle aldrig have sparet kagen væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

(august)

1. Fotograf…der bliver der ikke sparet næste gang

2. nogle special lavede ringe. Vi har nogle fine ringe, men ville gerne have haft noget lidt mere specielt idag.

Anmeld

10. november 2013

MorDk

Jeg skulle aldrig have giftet mig... (med min exmand)

Anmeld

10. november 2013

Loa

Det er 5 år siden vi blev gift, og kunne jeg ændre noget, ville jeg ændre følgende:

1. En proff. fotograf. Er bare SÅ ærgerlig over ham der tog billeder.
2. Gæsterne. Vi skulle have inviteret flere end vi gjorde.
3. Forløbet, det blev lidt hektisk med kage - dans - osv.
4. Så skulle min mand og jeg havde haft slået lidt i bordet, det var vist lidt en kamp mellem min søster og hans mor om at styre slagets gang.
5. Vi skulle ikke have planlagt bryllupsrejse kl.7 dagen efter, da det betød vi tog fra festen kl.01, og festen nærmest døde derefter.
6. Der hvor vi bestilte blomster fra. De skuffede.

Ellers er jeg glad for vi er gift

Anmeld

10. november 2013

hmg86

Ville kun ændre en ting.. min far var mega nervøs, så det gik lidt for hurtigt, da han skulle følge mig til alters.. havde gerne gået lidt langsommere..
Han gjorde det til gengæld godt igen, da han leverede en enormt flot og rørende tale..

Ellers var det vores drømmebryllup.. kirke, kjole, søde gæster og gode taler..

dejligt sted, hvor der var sørget for den mindste detalje og vi bare kunne nyde aftenen..

god og flot kage.. lige som jeg havde håbet.. fænomenalt band.. alt i alt en fremragende dag..

Og ja.. kan klart anbefale en prof. fotograf. Vi havde ikke en hele dagen, men han var der i kirken og tog billeder efter.. resten af aftenen hjalp nogle søde venner os med forevigelsen..

Anmeld

11. november 2013

Mor til Majbørn

Uha - jeg ville gøre meget om!

1. Jeg ville ønske, at jeg ikke havde tabt mig adskillige kilo FØR jeg fik brudekjolen hjem (og den kunne ikke syes ind pga tidspres!).

2. Jeg ville ha en anden frisure! Mit hår faldt sammen i kirken, og jeg fik pengene tilbage fra frisøren.

3. Jeg ville ønske at vi havde sparet mere op, så vi ikke skulle gå og betale af i banken efterfølgende.

4. Jeg ville godt ha haft en anden hovedret en helstegt pattegris, for kødet nåede at blive koldt, før jeg overhovedet fik smagt det.

5. Og receptionen skulle ha været kortere.

6. Og fotografen! Ham bruger vi ALDRIG igen!!

Anmeld

11. november 2013

Mor til Majbørn

til gengæld er jeg MEGET glad for at vores nr. 2 blev undfanget på bryllupsnatten

Anmeld

12. november 2013

eirene

Manden ville jeg gerne have skiftet ud... 

Som en anden skrev. Jeg skulle ikke have været gift med min eksmand.

Anmeld

12. november 2013

sarafj

Først vil jeg sige, at jeg sagtens kan nikke genkendende til det med, at det er lidt trist aldrig at skulle være brud igen - men havde det på samme måde, da jeg var gravid med nr 2, fordi det nok var sidste gang, så det er måske bare fordi man er sentimental

Jeg ville ændre vores receptionslokaler, de var ikke gode. Evt ville jeg have holdt fest og reception samme sted, men fordi vi var de første i vires omgangskreds, der blev gift, virkede det af en eller anden grund underligt på mig at skulle gå videre til festen og nærmest bede receptionsgæsterne "skrubbe af" nu hvor vi har været til flere bryllupper selv kan jeg se, at det går fint, så det ville vi nok have gjort anderledes.

En anden dj! Ham vi fik, var slet ikke som vi var blevet lovet. Var som sådan ikke utilfreds med vag af dj frem for band, bare den dj vi fik.

Jeg ville have hyret nogen til at rydde op dagen efter! (Det tænkte vi slet ikke på, hvilket lyder åndssvagt, men det gjorde i ikke før dagen efter, hvor vi stod overfor vores første store opgave som ægtefolk - lykkelige, men ikke i oprydningshumør

Jeg ville nok ikke lave så meget selv. Jeg bagte selv bryllupskage i 6 etager, hvilket jeg gerne ville gøre igen, men lavede også sandwiches og mini-muffins og småkager, hvilket skam var lækkert, men samtidig også årsag til ufattelig meget stress dagen før - faktisk så meget, at jeg blev helt lettet over at se, at min mand stod i kirken dagen efter, for var virkelig Bridezilla

Måske ville jeg selv lægge makeup i stedet for at få det gjort, synes ikke hun gjorde det meget bedre end jeg selv kunne have gjort, men det er ikke noget jeg egentlig fortryder.

Til gengæld er jeg super lykkelig for:
At vi blev gift før vi fik børn (kunne slet ikke have fokuseret på det samme måde nu)
At vi ikke behøvede at låne, men sparede op til brylluppet (og fik uventet hjælp af begge forældrepar)
At jeg fik en smuk kjole og en vanvittig flot brudebuket, der var helt sim den skulle være
At vi havde en vildt god fotograf og derfor de smukkeste billeder
At vi kom på bryllupsrejse til en øde ø - så vildt
At vi inviterede de mennesker vi gjorde, selvom man jo aldrig har tid nok til at snakke med dem
At vi fik super lækker mad

Det blev lidt langt, men jeg sidder egentlig og smiler nu og tænker tilbage på en fantastisk dag, der var næsten perfekt

Anmeld

14. november 2013

n00b 2.0

Vi blev gift af praktiske årsager for 4 år siden. Det foregik hurtigt og på ingen måde kirkeligt eller i det store skrud (jeg havde hotpants og en tank-top på &nbsp.

Den dag i dag savner jeg da at have haft et rigtigt bryllup, men min mand er fra udlandet, så det vil være lidt svært, at samle begge familier i samme land. Vi havde barnedåb i hans hjemby i sommers - og fik der fornyet vores ægteskabsløfter i kirken. Men stadig ikke i det store skrud eller noget. jeg havde 4 familiemedlemmer med. Resten af de 150 gæster var hans. Den fest var arrangeret af hans mor og betalt af hans familie, så det var på deres præmisser - og i øvrigt også en fest for vores datter, ikke os.

Vi har snakket om at holde en stor fest her i Danmark, men det virker så tamt, når det næsten kun er min familie og mine venner, der kan komme.

Så hvis jeg kunne gøre det om, ville det være det hele! Havde vi haft muligheden, ville vi vente, spare en masse penge sammen, og så holde en fest på hvert kontinent nogenlunde i forlængelse af hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.