Hvad ville du så have ændret ved dit bryllup?
Var det 100% som du altid havde drømt om/ikke havde drømt om, eller var der bare en enkel lille ting du ville ændre?
Sidder her nogle år efter vi er blevet gift og er (lidt) ked af at jeg aldrig får lov at planlægge et bryllup igen, aldrig vil få lov at vælge en kjole eller vælge gæster igen.
Man kan vel drømme, ligesom man gør med alle de mange millioner man heller aldrig vil vinde i lotto.
Jeg er selvfølgelig meget glad for den dejlige dag vi havde og ville ikke bytte den, men ville gerne at man kunne gøre det igen, sådan så man kunne få en fest mere.
Men hvis jeg skulle have ændret noget, når nu man så ikke kan få en ny bryllupsfest, så ville jeg ændre disse ting:
- Kjolen. (Ville gerne have set mere prinsesse-agtig ud)
- Kagen. (Den skulle have været mere romantisk)
- Vejret (Det blæste en halv orkan, så mit slør var alle andre steder end på mit hoved)
- Fotografen.
- Gæsterne (Nogle var for kedelige, andre var for dumfulde)
- Jeg skulle have lyttet mere efter mit hjerte, fremfor at høre på min mor, mht. kjole, slør, smykker og andre ting.
Ellers så synes jeg bestemt vi havde en helt fortryllende dag og det vigtigste var jo at vi blev gift, men må da indrømme at jeg godt synes man kunne have en bryllupsdag hvor man skejer helt ud igen, med fin kjole osv.
Hvad med jer?
Anmeld