Hvis du kunne gøre det om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.785 visninger
29 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2013

Anonym trådstarter

Hvad ville du så have ændret ved dit bryllup?

Var det 100% som du altid havde drømt om/ikke havde drømt om, eller var der bare en enkel lille ting du ville ændre?

Sidder her nogle år efter vi er blevet gift og er (lidt) ked af at jeg aldrig får lov at planlægge et bryllup igen, aldrig vil få lov at vælge en kjole eller vælge gæster igen.

Man kan vel drømme, ligesom man gør med alle de mange millioner man heller aldrig vil vinde i lotto.

Jeg er selvfølgelig meget glad for den dejlige dag vi havde og ville ikke bytte den, men ville gerne at man kunne gøre det igen, sådan så man kunne få en fest mere.

Men hvis jeg skulle have ændret noget, når nu man så ikke kan få en ny bryllupsfest, så ville jeg ændre disse ting:

1. Kjolen. (Ville gerne have set mere prinsesse-agtig ud)
  2. Kagen. (Den skulle have været mere romantisk)
  3. Vejret (Det blæste en halv orkan, så mit slør var alle andre steder end på mit hoved)
  4. Fotografen.
  5. Gæsterne (Nogle var for kedelige, andre var for dumfulde)
  6. Jeg skulle have lyttet mere efter mit hjerte, fremfor at høre på min mor, mht. kjole, slør, smykker og andre ting.

Ellers så synes jeg bestemt vi havde en helt fortryllende dag og det vigtigste var jo at vi blev gift, men må da indrømme at jeg godt synes man kunne have en bryllupsdag hvor man skejer helt ud igen, med fin kjole osv.

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

tarkoflen

Jeg er ikke gift, men jeg tænker da, at "alle" de ting, du gerne vil ændre, måske på nær kjolen, det kan du jo gøre i forbindelse med kobberbrylluppet jeg ved i hvert fald, at mine forældre lave sådan lidt "deres" bryllupsfest, fordi da de blev gift, var det fordi de ventede mig, og mine bedsteforældre forventede at de blev gift og valgte en del af gæsterne, fordi de ligesom betalte gildet... Så derfor tog mine forældre revanche, da de selv kunne stå for det hele

Anmeld

9. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hovedretten var for lousy! - ellers var alt, som jeg kunne ønske mig det. 

Anmeld

9. november 2013

Troldemommi

1. Vi skulle ikke have købt så mange drikkevarer, tror kun halvdelen blev drukket.

2. Jeg ville ønske at en af vores gæster ikke var blevet væk, det var synd for hans kæreste.

Monica

Anmeld

9. november 2013

Muffin_girl

Monica P skriver:

1. Vi skulle ikke have købt så mange drikkevarer, tror kun halvdelen blev drukket.

2. Jeg ville ønske at en af vores gæster ikke var blevet væk, det var synd for hans kæreste.

Monica

Hvorfor blev kæresten væk?

Anmeld

9. november 2013

Troldemommi

Aalborg_Pigen skriver:

Hvorfor blev kæresten væk?

Han blev fuld, han forsvandt og vi fandt ham sovende i en sandkasse senere, vi ledte alle efter ham og hans kæreste som er min bedste veninde var ret nervøs for ham, men nu kan vi godt grine af det 

Anmeld

9. november 2013

ramona

jeg ville ønske at min svigermor ikke havde åbnet alle gaverne da vi kom tilbage fra fotografen.  Ved godt hun gjorde det i bedste mening, men vi havde ikke bedt om det da jeg glædede mig til selv at være med til det.

Det resulterede også i at mandens morgengave var kommet ind fra bilen og blevet åbnet og stod på gavebordet, det fik jeg heldigvis hurtig øje på og fik det hurtigt sagt så de kunne få den væk inden han opdagede den.

Måske en lille ting men jeg synes det er træls når folk gør det uden der er aftale omkring det.

Anmeld

9. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvad ville du så have ændret ved dit bryllup?

Var det 100% som du altid havde drømt om/ikke havde drømt om, eller var der bare en enkel lille ting du ville ændre?

Sidder her nogle år efter vi er blevet gift og er (lidt) ked af at jeg aldrig får lov at planlægge et bryllup igen, aldrig vil få lov at vælge en kjole eller vælge gæster igen.

Man kan vel drømme, ligesom man gør med alle de mange millioner man heller aldrig vil vinde i lotto.

Jeg er selvfølgelig meget glad for den dejlige dag vi havde og ville ikke bytte den, men ville gerne at man kunne gøre det igen, sådan så man kunne få en fest mere.

Men hvis jeg skulle have ændret noget, når nu man så ikke kan få en ny bryllupsfest, så ville jeg ændre disse ting:

1. Kjolen. (Ville gerne have set mere prinsesse-agtig ud)
  2. Kagen. (Den skulle have været mere romantisk)
  3. Vejret (Det blæste en halv orkan, så mit slør var alle andre steder end på mit hoved)
  4. Fotografen.
  5. Gæsterne (Nogle var for kedelige, andre var for dumfulde)
  6. Jeg skulle have lyttet mere efter mit hjerte, fremfor at høre på min mor, mht. kjole, slør, smykker og andre ting.

Ellers så synes jeg bestemt vi havde en helt fortryllende dag og det vigtigste var jo at vi blev gift, men må da indrømme at jeg godt synes man kunne have en bryllupsdag hvor man skejer helt ud igen, med fin kjole osv.

Hvad med jer?

Jeg ville gerne have hyret én til person til at stå for det praktiske. Vi havde kun én, og det medførte at jeg selv rendte en del, og det havde været rart at undgå.

(vi holdt ret afslappet frokost-hyggebryllup i gården, men med meget lækker mad af en god kok - på sidste års varmeste sommerdag)

Anmeld

9. november 2013

modesty

ramona skriver:

jeg ville ønske at min svigermor ikke havde åbnet alle gaverne da vi kom tilbage fra fotografen.  Ved godt hun gjorde det i bedste mening, men vi havde ikke bedt om det da jeg glædede mig til selv at være med til det.

Det resulterede også i at mandens morgengave var kommet ind fra bilen og blevet åbnet og stod på gavebordet, det fik jeg heldigvis hurtig øje på og fik det hurtigt sagt så de kunne få den væk inden han opdagede den.

Måske en lille ting men jeg synes det er træls når folk gør det uden der er aftale omkring det.

Det er da ikke en lille ting - det er da overhovedet ikke i orden at åbne andre folks gaver.

Anmeld

10. november 2013

TNBC

ramona skriver:

Bedste mening? Hvordan er det i bedste mening?? Det er sku da ikke hendes opgave at åbne de pakker. Det er da noget dig og din mand skal gøre sammen.. Åbner hun også jeres fødseldagstaver og julegaver??

Jeg ville da blive mega skuffet hvis jeg kom og så var alle mine gaver åbnet... jeg kan slet ikke forstå hvorfor hun har gjort det og jeg havde da sagt noget til hende. Slet ikke ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.