44 dage til termin og det er ved at slå mig helt af pinden..
Hvordan dælan skal vi nå det hele??!
(Og her taler jeg faktisk kun om at få rengjort liften, pakke tasken til fødegangen og vaske og klargøre tøjet til Lillebror)
Alt det der man fik gjort i goood tid og hyggede sig med første gang er virkelig ved at tage livet af mig..
Stella har ferie i 3 uger og her tales ferie med stort F.
Hun sover jo ikke til middag så det efterlader ikke meget tid til sig selv før damen skal i seng.
Samtidig er sengetider en by i Rusland og det kan tydeligvis mærkes på mit netforbrug (Heldigvis er abstinenserne ikke så prangende mere

)
Tiden render simpelthen fra mig sidst på dagen og pludselig er kl. 19 og vi trasker stadig rundt ude i haven og har ikke skænket aftensmaden en tanke.. Og så kan man jo nok selv gætte at Stella nok ikke liiige kommer i seng kl. 20

Måske er det bare sådan at holde ferie? Don´t know..
Synes bare det hele virker lidt uoverskueligt lige nu SÅ DERFOR lod jeg mig "inspirere" af et indlæg på Øffen igår og har nu booket mormor og morfar til 1 stks. overnatning for Stellas vedkommende imorgen

Så nu skal vi sata´neme ud og spise, mig og manden!
Er sgu spændt på om vi overhovedet har noget at snakke om når vi nu bliver tvunget til at sidde face to face ude i samfundet uden afbrydelser.
Jeg har i hvert fald lovet mig selv at jeg IKKE vil snakke om Stella, Lillebror, vasketøj, baby.dk og at jeg kan mærke en ny epoke af graviditeten er begyndt de sidste par dage, nemlig at Jeg SVEDER som et svin og føler at mit underliv er ved at falde ud!!! (Tror bare ikke det hitter) - Det bliver så underligt! Det er jo hele min hverdag jeg har vedlagt Veto mod

Kryds lige fingre for at jeg ikke bryder grædende sammen over desserten imorgen og samtidig lige ødelægger både hår og makeup, som jo skal have den helt store tur nu man skal ud - Jeg er dælme ikke god til at undvære hende Stella og kan allerede mærke en knude i maven over at hun ikke skal være her imorgen.. Hvor er det latterligt

Can´t help it..
Pheeew.. Lang update.. Men for hulan..
Jeg har næsten ikke været på en hel uge nu