Barnedåb hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

B&J

vi brugte lidt over 5000kr på 25mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

FrkZier

vi har snakket om at sætte penge til side hver måned allerede nu så vi har til barnedåben, men vi er ikke sikre på hvor meget vi skal spare op...

Hvor holdte I jeres barnedåbe og hvor meget kostede det?...

Vi holdte vores i et forsamlingshus der høre til vores boligselskab, der blev serveret brunch (der manglede INTET) som var hjemmelavet og så kage efterfølgende.
det løb op i omkring 8.000

ps. vi var 30

Anmeld

10. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
hannetheis skriver:

Kommer jo an på hvor mange i er.

Til mine drenges har vi været 17. Og har givet 2500 med mad, vand og bordpynt.

Havde bestilt pålægsbord. Og så har vi en holdning at der ik hører alkohol til dåb. Så kun sodavand.

Vi regner heller ikke med at blive mere end 17 til barnedåben...

Anmeld

10. november 2013

De3Guldklumper

Ms.Sunshine skriver:

vi har snakket om at sætte penge til side hver måned allerede nu så vi har til barnedåben, men vi er ikke sikre på hvor meget vi skal spare op...

Hvor holdte I jeres barnedåbe og hvor meget kostede det?...

Vi hr begge gange været ca 25 personer og det har kostet os mellem 5000-6000kr

Anmeld

10. november 2013

(august)

Vi har selv holdt barnedåb to gange og de har hver i sær kostet ca 5000-6000.

Vi har fået mad udefra begge gange, købt øl og vand i tyskland også har vi selv stået for pynt og kage. Vi regner også med at det kommer til at ligge deromkring med den sidste.

Anmeld

11. november 2013

Mor til Majbørn

54 personer, ialt 6500 kr for lokale og mad.

Men vi lavede også ALT selv - og det var egentlig ikk særligt sjovt for os.

Anmeld

11. november 2013

Nadia&Daniel

Dianabk skriver:

Du fangede lige min opmærksomhed
Vi skal også holde bryllup og barnedåb sammen - har du nogle gode råd?
Hvad gjorde i med kage? Osv?

Hilsen Diana

Ej hvor hyggeligt

Husk at I husker dagen bedre end baby vi gjorde meget ud af, at det var både barnedåb og bryllup i kirken, men festen var mest en bryllupsfest, igen da baby ikke husker festen

Vores kage var en bryllupskage, med brudepar som topfigurer og så en lille babyfigur på en af etagerne.

Anmeld

16. november 2013

Maja88

CAWI skriver:

Vi brugte lidt over 10.000kr på barnedåb. (60 personer)
Den blev holdt en lørdag sommerdag i mine svigerforældres lade, som var pyntet med grønne grene fra deres bøgetræ.
Vi fik helstegt pattegris med kartoffelsalat, broccoli salat, tomatsalet, rissalat, alm salat, hjemmebagt brød, pølsehorn og frikadeller til de mindste. Vi fik vanilie is og frugt til dessert, og fondant kage til kaffen.
Derudover havde vi købt lidt chips, som folk spiste lidt af, inden vi fik skåret grisen ud og gik til bords.
Vin, øl og sodavand blev købt i tyskland.

Hvordan lavede du rissalat og tomatsalat

Anmeld

16. november 2013

kriknu

Min venindes forældre har omdannet deres gamle garage til en festsal, så den lånte vi for 250 kr Så fik vi et tilbud på mad og kage fra et catering firma hvor vi gav 5000 for Mad og kage

Og så købte vi drikke vare i tyskland for omkring 1500 hvor der efterfølgende var en masse tilbage, vinen betalte vores forældre dog for, kan ikke huske hvor meget vi trak fra ud fra det - vi var 40 personer.

Rengøring og servering stod min venindes forældre for.

Så for 6750 kr, synes jeg vi var rigtig heldige med hvad vi fik - det var i hvertfald uden tvivl en god dag.

Pynt osv. stod kærestens mor for, da hun elsker sådan noget, så det skulle hun selvfølgelig have lov til

Men næste gang tror jeg godt vi kan bruge lidt mindre på drikkevarene

Anmeld

16. november 2013

CaWi

Maja88 skriver:

Hvordan lavede du rissalat og tomatsalat

Rissalat er kogte ris, hvor jeg i vandet har puttet en smule karry i. På den måde bliver risene gule. Man kan putte lige det i man vil. Men jeg puttede lidt alm salat, peberfrugter, ærter og majs i.
Med tomat salat mener jeg d en hvor man skære tomater og mozarella i skiver, topper med lidt hakkede rødløg og oliven og så lidt hvidvins eddike på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.