Ms.Sunshine skriver:
vi har snakket om at sætte penge til side hver måned allerede nu så vi har til barnedåben, men vi er ikke sikre på hvor meget vi skal spare op...
Hvor holdte I jeres barnedåbe og hvor meget kostede det?...
Vi har holdt barnedåb 2 gange. Første gang holdte vi det hjemme i svigermors hus.
Vores familie spurgte om vi ik skulle lave et sammen skuds gilde, da de vidste vi ikke havde så meget at gøre med.
Så det blev til brunch med tærter, div kartofler, salater, deller osv. Selve maden kostede os jo ikke ret meget da vi jo fik det. Men vi købte drikke varer og slik (hygge) i tyskland og betalte os fra dåbskager så i alt ca 2000 for første barnedåb
2 barnedåb valgte vi at holde ude, så vi ikke skulle sørge for noget selv hverken mad eller bordpynt. Vi købte dog en dåbs kage (en herinde fra lavede den) Vi holdte festen på en resturant og forbi det var en søndag havde de kun åbent for os og vores selvskab.
vi gav omkring 4000 for maden og lokalerne, drikkevarer løb op i omkring 1000 kr (mine forældre betalte) og kagen mener jeg lå omkring 1200.
Men skulle vi holde dåb igen ville jeg igen vælge at holde det ude selvom det er lidt dyre men synes det er pengene værd. Så kan man bedre koncentrere sig om sine gæster.
Anmeld