Sindsygt mange strømper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

Muhmi

FebruaryMom skriver:

Ha ha, ham har vi også besøg af, ellers er det selve vaske maskinen der er ved at dø af sult

Tror også vaskemaskinen bliver lidt for sulten nogle gange  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Muhmi

Havanagila skriver:

Kender det alt for godt. Vi finde bare aldrig makkeren. Jo hvis vi flytter haha så ligger de de mest mærkelig steder

Kender jeg godt Vi flyttede jo her for et par måneder siden og der dukkede lige pludselig LANGT flere strømper op end vi regnede med

Anmeld

8. november 2013

Muhmi

StineW79 skriver:

Hayyy har du været hjemme ved mig og tage det billede?? Vh stine

Næh hihi.. Men det er vist et ret udbredt problem det der hehehe

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

Muhmi skriver:

Tror også vaskemaskinen bliver lidt for sulten nogle gange  

Jeg fik dog lidt dårlig samvittighed, jeg kom engang til, at skælde den ud for jeg måtte jo antage, at den havde spist en sok, et par dage efter fandt jeg den bag radiatoren og måtte undskylde.

Anmeld

9. november 2013

Muhmi

FebruaryMom skriver:

Jeg fik dog lidt dårlig samvittighed, jeg kom engang til, at skælde den ud for jeg måtte jo antage, at den havde spist en sok, et par dage efter fandt jeg den bag radiatoren og måtte undskylde.

Fyyy, du må da ikke råbe af den stakkels maskine hahah

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Muhmi skriver:

Hvordan kan vi have så mange strømper uden en partner??? Arrrrgh, endelig har vi taget os sammen til at sortere ungernes og vores egne sokker og vi har bare lavet 4-5 "sokkeposer/kasser" rundt omkring som alle manglede partner... Tror jeg har lagt de første 100 par sammen og tror jeg mangler omkring 100-150 stykker der stadig mangler partner...

Men HEY, total bonus, ungerne har lige nu, flere samlede strømpepar end de nogensinde har haft hahah

Tror at jeg ønsker mig en strømpesamlenisse i julegave, for jeg har vist tydeligt fået strømpenissen der stjæler par de sidste par år

Når dine drenge bliver lidt ældre skal du læse august i glemmebogen for dem så ved du hvor strømperne forsvinder hen ;-)

og ellers er det med at hoppe med på moden om at strømper ikke skal være ens. Der er også muligheden at producere strømpedukker i lange baner til julegaver 

Anmeld

9. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg købte 15 par strømper til hver af ungerne for nogle uger siden (ingen af dem havde nogen strømper) og allerede nu mangler jeg mindst 5 makkere til hver!
Næste gang de får strømper, får de een farve hver - så kan man da altid finde et par

Anmeld

9. november 2013

BabyMiracle <3

Ej hvor sjovt. Jeg har rent faktisk boet et sted hvor vaskemaskinen virkelig spiste sokker og undertøj ..
Til sidst havde jeg ikke flere sokker og trusser, så jeg måtte be min daværende kæreste lige finde ud af hvad der skete, og det viste sig så at de lå under den der tromle ..

Anmeld

9. november 2013

Carina:-)

Haha kender det godt 

Anmeld

9. november 2013

SimoneP

Muhmi skriver:

Hvordan kan vi have så mange strømper uden en partner??? Arrrrgh, endelig har vi taget os sammen til at sortere ungernes og vores egne sokker og vi har bare lavet 4-5 "sokkeposer/kasser" rundt omkring som alle manglede partner... Tror jeg har lagt de første 100 par sammen og tror jeg mangler omkring 100-150 stykker der stadig mangler partner...

Men HEY, total bonus, ungerne har lige nu, flere samlede strømpepar end de nogensinde har haft hahah

Tror at jeg ønsker mig en strømpesamlenisse i julegave, for jeg har vist tydeligt fået strømpenissen der stjæler par de sidste par år

Hi hi, kender det godt.

Faldt over nogle strømper som er nummeret, er dog ikke helt sikker på i hvor mange størrelser de kan leveres.

http://stroempekompagniet.dk/bambus-stroemper-ski-stroemper-anti-sved-stroemper-stribede-stroemper-billige-stroemper-mv/5-bambus-stroemper/37-bambus-stroemper/

Jeg bruger selv strømpelåse. Har du overvejet det?

http://faktiskpraktisk.dk/praktiske-ting-til-hjemmet-og-rejsetilbehoer/12-praktisk-i-hjemmet/218-sokkelaas-holder-styr-paa-sokkerne-under-vask/

Lige et par fif til hvordan du kan holde styr på sokkerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.