Sindsygt mange strømper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
20 svar
19 synes godt om
8. november 2013

Muhmi

Hvordan kan vi have så mange strømper uden en partner??? Arrrrgh, endelig har vi taget os sammen til at sortere ungernes og vores egne sokker og vi har bare lavet 4-5 "sokkeposer/kasser" rundt omkring som alle manglede partner... Tror jeg har lagt de første 100 par sammen og tror jeg mangler omkring 100-150 stykker der stadig mangler partner...

Men HEY, total bonus, ungerne har lige nu, flere samlede strømpepar end de nogensinde har haft hahah

Tror at jeg ønsker mig en strømpesamlenisse i julegave, for jeg har vist tydeligt fået strømpenissen der stjæler par de sidste par år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

LMX

Har du aldrig hørt om sokkesnatcheren der bor i din vaskemaskine? Han lever af at spise den ene sok i et par. 

Anmeld

8. november 2013

Muhmi

LMX skriver:

Har du aldrig hørt om sokkesnatcheren der bor i din vaskemaskine? Han lever af at spise den ene sok i et par. 

Haha, vi kalder ham strømpenissen, fordi det først er omkring jul at vi igen finder alle strømperne, men pludselig efter jul er de væk igen

Anmeld

8. november 2013

DianaRJS

Hvordan kan vi have så mange strømper uden en partner??? Arrrrgh, endelig har vi taget os sammen til at sortere ungernes og vores egne sokker og vi har bare lavet 4-5 "sokkeposer/kasser" rundt omkring som alle manglede partner... Tror jeg har lagt de første 100 par sammen og tror jeg mangler omkring 100-150 stykker der stadig mangler partner...

Men HEY, total bonus, ungerne har lige nu, flere samlede strømpepar end de nogensinde har haft hahah

Tror at jeg ønsker mig en strømpesamlenisse i julegave, for jeg har vist tydeligt fået strømpenissen der stjæler par de sidste par år

sådan ser det også ud her når alle bliver vasket, eller vil sige det er værre for her er det en vasketøjskurv der er fyldt men altså de skal da ha nogle varme fødder og når det så er sagt..... pædagogerne render også rundt med 2 forskellige strømper i børnehaven, så det må være udspekuleret at vaskemaskinen tager den ene strømpe?

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

LMX skriver:

Ha ha, ham har vi også besøg af, ellers er det selve vaske maskinen der er ved at dø af sult

Anmeld

8. november 2013

Mother-love

Kender det alt for godt. Vi finde bare aldrig makkeren. Jo hvis vi flytter haha så ligger de de mest mærkelig steder

Anmeld

8. november 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Herhjemme mangler jeg også sokker! Jeg ved ikke hvor de bliver af, men mistænker vaskemaskinen... Jeg er sikker på den spiser sokker til dessert! 

Anmeld

8. november 2013

twinny

Kender det alt for godt.

Anmeld

8. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hayyy har du været hjemme ved mig og tage det billede?? Vh stine

Anmeld

8. november 2013

Muhmi

DianaRJS skriver:

sådan ser det også ud her når alle bliver vasket, eller vil sige det er værre for her er det en vasketøjskurv der er fyldt men altså de skal da ha nogle varme fødder og når det så er sagt..... pædagogerne render også rundt med 2 forskellige strømper i børnehaven, så det må være udspekuleret at vaskemaskinen tager den ene strømpe?

Herhjemme var det en papkasse fyldt, en pose, en lille kasse og et babybadekar fyldt hehehhe... Så der er MANGE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.