Bonusforælder og hentning af børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

mpr

jeg endte med at ringe til børnehaven der sagde at min mand bare skulle hente ham...

Slet slet! XD Helt forkert sammenhæng kom til at blande to ting jeg har læst sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

FruK

Selvfølgelig skal din mand bare hente - det skal din eks da slet ikke blande sig i. I er en familie, det skal have tingene til at hænge sammen.

Og hvis han er "din mand", går jeg ud fra, at vi ikke snakker en helt ny kæreste, men at I bor sammen osv? I så fald mener jeg slet ikke at du behøver at berette for hverken børnehaven eller din eks, hvem af jer, der har tænkt sig at hente.

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Selvfølgelig skal din mand bare hente - det skal din eks da slet ikke blande sig i. I er en familie, det skal have tingene til at hænge sammen.

Og hvis han er "din mand", går jeg ud fra, at vi ikke snakker en helt ny kæreste, men at I bor sammen osv? I så fald mener jeg slet ikke at du behøver at berette for hverken børnehaven eller din eks, hvem af jer, der har tænkt sig at hente.

børnehaven har det sådan at de gerne vil vide hvis det er en anden end den sædvanlige der henter, for hvis barnet nu siger f.eks. "farmor henter mig idag" så kan de sige enten ja eller nej, alt efter om det er hende der henter... Det var derfor der skulle stå at det var min mand der hentede...

Anmeld

28. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

børnehaven har det sådan at de gerne vil vide hvis det er en anden end den sædvanlige der henter, for hvis barnet nu siger f.eks. "farmor henter mig idag" så kan de sige enten ja eller nej, alt efter om det er hende der henter... Det var derfor der skulle stå at det var min mand der hentede...

Vi har lavet den aftale at her må bedsteforældre, mor og far og papfar hente ude at der skal give beskeds om det....

men som ofte siger jeg hvem der henter når der bliver afleveret..

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Vi har lavet den aftale at her må bedsteforældre, mor og far og papfar hente ude at der skal give beskeds om det....

men som ofte siger jeg hvem der henter når der bliver afleveret..

Det er sådan at selv de andre børn hvor mor og far stadig er sammen og mor plejer at hente, men far så henter en dag, så skrives der far...

Anmeld

28. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Det er sådan at selv de andre børn hvor mor og far stadig er sammen og mor plejer at hente, men far så henter en dag, så skrives der far...

er det ik muligt at du ringer den dag din mand henter og sige at det er ham der henter? (hvis det er  far der aflevere? )

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

er det ik muligt at du ringer den dag din mand henter og sige at det er ham der henter? (hvis det er  far der aflevere? )

det var også det jeg endte med at gøre...

Anmeld

28. november 2013

FruK

Ok - der hvor min søn har gået, har forældre (inkl bonusforældre) altid hørt ind under "de sædvanlige", og vi har kun givet besked, hvis det var andre end forældre. 

Nogle gange kan man jo heller ikke vide på forhånd, om den ene bliver fanget af overarbejde eller trafikkaos, og den anden så må hente. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.