Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M_V skriver: Jeg aner en svag streg med farve
Jeg aner en svag streg med farve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kyed skriver: Jeg kan desværre heller ikke se noget. Men fingre for den bliver tydeligere/tydelig om et par dage.
Jeg kan desværre heller ikke se noget. Men fingre for den bliver tydeligere/tydelig om et par dage.
Anonym skriver: Tark har vist brug for alle de krydsede finger jeg kan få :-)
Tark har vist brug for alle de krydsede finger jeg kan få :-)
Anonym skriver: Åh testede ved lægen for noget tid siden(14 dage) negativ.... Men idag kan jeg ane en lille bitte streg nr 2, som cameraet ikke engang nærmest kan opfange.... åhhh tænk hvis den er der og tester mere positiv om et par dage..... Min cyklus er helt rundt tosset efter en bio, men har haft flere fuldstændige negativ siden.... Åh bare jeg ik er ved at blive skør, at jeg ser syner eller at det blot er en skygge Streg.... Men der er en lille smule farve i.... Åh tør næsten ikke trække vejret i spænding..... Åh ved ik hvad jeg ville, havde blot brug for at lufte at den måske er der....
Åh testede ved lægen for noget tid siden(14 dage) negativ.... Men idag kan jeg ane en lille bitte streg nr 2, som cameraet ikke engang nærmest kan opfange....
åhhh tænk hvis den er der og tester mere positiv om et par dage..... Min cyklus er helt rundt tosset efter en bio, men har haft flere fuldstændige negativ siden.... Åh bare jeg ik er ved at blive skør, at jeg ser syner eller at det blot er en skygge Streg.... Men der er en lille smule farve i.... Åh tør næsten ikke trække vejret i spænding.....
Åh ved ik hvad jeg ville, havde blot brug for at lufte at den måske er der....
VråJepsen skriver: Har du taget flere? Eller venter du?
Har du taget flere? Eller venter du?
Simona skriver: Sådan så min ud 3+2, og nu er jeg gravid Kan godt se en meeeget svag streg med farve i
Sådan så min ud 3+2, og nu er jeg gravid Kan godt se en meeeget svag streg med farve i
Anonym skriver: Uhhh så er der håb..... Hvornår blev din mere tidlig?
Uhhh så er der håb..... Hvornår blev din mere tidlig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128