Lille svag positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
24 svar
4 synes godt om
7. november 2013

Anonym trådstarter

Åh testede ved lægen for noget tid siden(14 dage) negativ.... Men idag  kan jeg ane en lille bitte streg nr 2, som cameraet ikke engang nærmest kan opfange....

åhhh tænk hvis den er der og tester mere positiv om et par dage..... Min cyklus er helt rundt tosset efter en bio, men har haft flere fuldstændige negativ siden....   Åh bare jeg ik er ved at blive skør, at jeg ser syner eller at det blot er en skygge Streg.... Men der er en lille smule farve i....  Åh tør næsten ikke trække vejret i spænding..... 

Åh ved ik hvad jeg ville, havde blot brug for at lufte at den måske er der.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh testede ved lægen for noget tid siden(14 dage) negativ.... Men idag  kan jeg ane en lille bitte streg nr 2, som cameraet ikke engang nærmest kan opfange....

åhhh tænk hvis den er der og tester mere positiv om et par dage..... Min cyklus er helt rundt tosset efter en bio, men har haft flere fuldstændige negativ siden....   Åh bare jeg ik er ved at blive skør, at jeg ser syner eller at det blot er en skygge Streg.... Men der er en lille smule farve i....  Åh tør næsten ikke trække vejret i spænding..... 

Meget svært at fange på cam 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2013

SD21

Anonym skriver:

Hvis jeg kigger riiiigtig godt efter, kan jeg godt ane stregen med en lille bitte smule farve i

Anmeld

7. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Kan intet se

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Kan intet se

Er os nærmet umuligt at fange :-( 

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Hvis jeg kigger riiiigtig godt efter, kan jeg godt ane stregen med en lille bitte smule farve i

Pyyyyh så er jeg ikke blevet HELT bims endnu 

Anmeld

7. november 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Jeg kan desværre heller ikke se noget. Men fingre for den bliver tydeligere/tydelig om et par dage.

Anmeld

7. november 2013

LilleSmølf

Jeg kan se endnu en streg, meeeeget meget svagt.

for at den er der

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Jeg kan se endnu en streg, meeeeget meget svagt.

for at den er der

Anmeld

7. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg aner en svag streg med farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.