Hvem er I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
21 svar
33 synes godt om
7. november 2013

Købmagerkonen

Nu hvor vi er i terminsgruppe sammen, kunne det være sjovt at vide lidt om hvem i er. Jeg kan starte med mig selv

Jeg er 26 år og pædagogstuderende, bor i København sammen med min skønne kæreste på 30 som jeg har været sammen med i 5 år. Jeg har længe været skruk, men følte først tidspunktet var rigtigt nu.

Jeg smed p-pillerne først i september, og havde forberedt mig på at skulle vente længe inden jeg stod med en positiv test, da jeg er overvægtig og der er mange med endometriose i familien, som har haft meget svært ved at få børn. Nu hvor jeg så er gravid er jeg både ekstremt glad og samtidig bekymret for om spiren bliver siddende og om hvordan det bliver at være gravid... jeg har allerede haft to dage med kvalme fra morgen til aften, og det håber jeg virkelig ikke fortsætter!

Hvem er I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Rødhætte

Nu hvor vi er i terminsgruppe sammen, kunne det være sjovt at vide lidt om hvem i er. Jeg kan starte med mig selv

Jeg er 26 år og pædagogstuderende, bor i København sammen med min skønne kæreste på 30 som jeg har været sammen med i 5 år. Jeg har længe været skruk, men følte først tidspunktet var rigtigt nu.

Jeg smed p-pillerne først i september, og havde forberedt mig på at skulle vente længe inden jeg stod med en positiv test, da jeg er overvægtig og der er mange med endometriose i familien, som har haft meget svært ved at få børn. Nu hvor jeg så er gravid er jeg både ekstremt glad og samtidig bekymret for om spiren bliver siddende og om hvordan det bliver at være gravid... jeg har allerede haft to dage med kvalme fra morgen til aften, og det håber jeg virkelig ikke fortsætter!

Hvem er I?

Hej Piger