FruOlsen skriver:
Nu hvor vi er i terminsgruppe sammen, kunne det være sjovt at vide lidt om hvem i er. Jeg kan starte med mig selv 
Jeg er 26 år og pædagogstuderende, bor i København sammen med min skønne kæreste på 30 som jeg har været sammen med i 5 år. Jeg har længe været skruk, men følte først tidspunktet var rigtigt nu.
Jeg smed p-pillerne først i september, og havde forberedt mig på at skulle vente længe inden jeg stod med en positiv test, da jeg er overvægtig og der er mange med endometriose i familien, som har haft meget svært ved at få børn. Nu hvor jeg så er gravid er jeg både ekstremt glad og samtidig bekymret for om spiren bliver siddende og om hvordan det bliver at være gravid... jeg har allerede haft to dage med kvalme fra morgen til aften, og det håber jeg virkelig ikke fortsætter!
Hvem er I? 
Jeg vil da også lige byde ind med info om, hvem jeg er 
Jeg hedder Sabina, er 23 år gammel og bosat i hus i Viborg.
Jeg bor i mit barndomshjem med min dejlige kæreste på 25, igennem snart 6 år. Sammen har vi to skønne hunde Mads og Sally, og to flotte katte Mille og Sille.
Jeg læser til ergoterapeut i Århus, og er færdig d. 27 Juni 2014 - perfekt i forhold til termin
.
Steffen og jeg har længe forsøgt at blive gravide, men pga. min overvægt dengang (99,9 kg) havde jeg hormonelle forstyrrelser hvilket medførte udebleven mens og æl.
Lægen ville ikke henvise os til hjælp, før jeg havde et normalvægtig BMI.
I Maj 2012 startede jeg "projekt tab 40 kg"
Vi holdt en pause fra projekt-baby, og Steffen flyttede til Norge for at arbejde fra Oktober 2012 til Marts 2013.
Da han kom hjem igen i Marts, genoptog vi projektet, men stadig uden held.
I Juni 2013 nåede jeg mit mål, med at tabe 40 kg, og vi blev derfor henvist til hjælp. Jeg blev efterfølgende fulgt i 4 cyklusser for at se om jeg havde ægløsning, og i så fald - hvornår. Alle cyklusser var normale, med en gennemsnitslængde på 28,3 dage 
.
I Oktober 2013 skulle vi så starte første forsøg, kun med ægløsningssprøjte, hvilket gav pote i første forsøg
Jeg er overbevist om, at jeg bærer på en lille pige, men det vil tiden vise