Hvem er I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
21 svar
33 synes godt om
7. november 2013

Købmagerkonen

Nu hvor vi er i terminsgruppe sammen, kunne det være sjovt at vide lidt om hvem i er. Jeg kan starte med mig selv

Jeg er 26 år og pædagogstuderende, bor i København sammen med min skønne kæreste på 30 som jeg har været sammen med i 5 år. Jeg har længe været skruk, men følte først tidspunktet var rigtigt nu.

Jeg smed p-pillerne først i september, og havde forberedt mig på at skulle vente længe inden jeg stod med en positiv test, da jeg er overvægtig og der er mange med endometriose i familien, som har haft meget svært ved at få børn. Nu hvor jeg så er gravid er jeg både ekstremt glad og samtidig bekymret for om spiren bliver siddende og om hvordan det bliver at være gravid... jeg har allerede haft to dage med kvalme fra morgen til aften, og det håber jeg virkelig ikke fortsætter!

Hvem er I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Rødhætte

Nu hvor vi er i terminsgruppe sammen, kunne det være sjovt at vide lidt om hvem i er. Jeg kan starte med mig selv

Jeg er 26 år og pædagogstuderende, bor i København sammen med min skønne kæreste på 30 som jeg har været sammen med i 5 år. Jeg har længe været skruk, men følte først tidspunktet var rigtigt nu.

Jeg smed p-pillerne først i september, og havde forberedt mig på at skulle vente længe inden jeg stod med en positiv test, da jeg er overvægtig og der er mange med endometriose i familien, som har haft meget svært ved at få børn. Nu hvor jeg så er gravid er jeg både ekstremt glad og samtidig bekymret for om spiren bliver siddende og om hvordan det bliver at være gravid... jeg har allerede haft to dage med kvalme fra morgen til aften, og det håber jeg virkelig ikke fortsætter!

Hvem er I?

Hej Piger

Jeg vil helst forholde mig anonym på siden, så kan ikke rigtig uddybe for meget om mig selv, men lidt vil jeg da gerne dele lidt 

Jeg er 28 år og bor i jylland. Jeg er uddannet pædagog og har en søn på 2 år sammen med min mand (som jeg har været sammen med de sidste 14 år).

Min første graviditet tog 7 mdr inden der var gevinst. Her anden gang var der allerede gevinst i 3 cyklus. Er af natur et lidt bekymret menneske, så har lidt svært ved at tro på denne graviditet før end jeg har set liv.

Glæder mig til at følge jer herinde

Anmeld

9. november 2013

Enitst86

Hejsa.. Det var da en fantastisk god idé at finde ud af hvem vi er.. Jeg er 27 Født og opvokset på Fyn, og arbejder som Social- og sundhedsassistent på et lille plejecenter.. Jeg smed pillerne for 1½ år siden og blev mere og mere frustreret som tiden gik.. Men endelig var der bid.. Ligesom dig er jeg også nervøs for om alt går efter planen eller om jeg taber barnet.. Jeg har dog ikke rigtig noget at have mine bekymringer i - er normalvægtig, sund og rask og ingen i min familie har haft tildens til spontane aborter.. Men alligevel... Åhh... Glæder mig bare så meget til de forbandede 12 første uger er gået...

Anmeld

10. november 2013

Købmagerkonen

Rødhætte skriver:

Hej Piger

Jeg vil helst forholde mig anonym på siden, så kan ikke rigtig uddybe for meget om mig selv, men lidt vil jeg da gerne dele lidt 

Jeg er 28 år og bor i jylland. Jeg er uddannet pædagog og har en søn på 2 år sammen med min mand (som jeg har været sammen med de sidste 14 år).

Min første graviditet tog 7 mdr inden der var gevinst. Her anden gang var der allerede gevinst i 3 cyklus. Er af natur et lidt bekymret menneske, så har lidt svært ved at tro på denne graviditet før end jeg har set liv.

Glæder mig til at følge jer herinde

Goddag

Jeg har det på helt samme måde, mht at opretholde noget anonymitet, så helt i orden du ikke vil ud med alt Det er bare meget rart at have en ide om hvem hinanden er.

Jeg har selv meget svært ved ikke at bekymre mig omkring graviditeten, men jeg prøver at skyde de negative tanker væk og håber at der om ca 8 måneder er en baby klar til os

Anmeld

10. november 2013

Købmagerkonen

Enitst86 skriver:

Hejsa.. Det var da en fantastisk god idé at finde ud af hvem vi er.. Jeg er 27 Født og opvokset på Fyn, og arbejder som Social- og sundhedsassistent på et lille plejecenter.. Jeg smed pillerne for 1½ år siden og blev mere og mere frustreret som tiden gik.. Men endelig var der bid.. Ligesom dig er jeg også nervøs for om alt går efter planen eller om jeg taber barnet.. Jeg har dog ikke rigtig noget at have mine bekymringer i - er normalvægtig, sund og rask og ingen i min familie har haft tildens til spontane aborter.. Men alligevel... Åhh... Glæder mig bare så meget til de forbandede 12 første uger er gået...

Goddag

Tillykke med at der omsider er bid! Jeg glæder mig virkelig også til de første 12 uger er overstået, for jeg er mega utålmodig - og lidt bekymret!

Anmeld

16. november 2013

SabinaMortensen

FruOlsen skriver:

Hvem er I?

Jeg vil da også lige byde ind med info om, hvem jeg er 

Jeg hedder Sabina, er 23 år gammel og bosat i hus i Viborg.
Jeg bor i mit barndomshjem med min dejlige kæreste på 25, igennem snart 6 år. Sammen har vi to skønne hunde Mads og Sally, og to flotte katte Mille og Sille. 

Jeg læser til ergoterapeut i Århus, og er færdig d. 27 Juni 2014 - perfekt i forhold til termin .

Steffen og jeg har længe forsøgt at blive gravide, men pga. min overvægt dengang (99,9 kg) havde jeg hormonelle forstyrrelser hvilket medførte udebleven mens og æl.
Lægen ville ikke henvise os til hjælp, før jeg havde et normalvægtig BMI.

I Maj 2012 startede jeg "projekt tab 40 kg"

Vi holdt en pause fra projekt-baby, og Steffen flyttede til Norge for at arbejde fra Oktober 2012 til Marts 2013. 
Da han kom hjem igen i Marts, genoptog vi projektet, men stadig uden held. 

I Juni 2013 nåede jeg mit mål, med at tabe 40 kg, og vi blev derfor henvist til hjælp. Jeg blev efterfølgende fulgt i 4 cyklusser for at se om jeg havde ægløsning, og i så fald - hvornår. Alle cyklusser var normale, med en gennemsnitslængde på 28,3 dage .

I Oktober 2013 skulle vi så starte første forsøg, kun med ægløsningssprøjte, hvilket gav pote i første forsøg

Jeg er overbevist om, at jeg bærer på en lille pige, men det vil tiden vise 

Anmeld

17. november 2013

bebs_n

Rigtig god idé med info om hinanden 

Jeg er 26 år, og har en dejlig kæreste på 27! Vi blev ret overrasket over den positive test, men som lægen sagde "Tillykke, du er en af de heldige der ka blive gravid, selv på p-piller" Efter vores lille "chok", er vi begge begyndt og glæde os som sindssyge til dette lille eventyr!

Jeg er uddannet ergoterapeut og bor i København K til daglig, hvor min kæreste er igang med en officer uddannelse! 

Glæder mig til mit lille sommer-barn  

Anmeld

17. november 2013

MMOGM

Mit svar er dog lidt forsinket 

Men god ide lige at fortælle lidt om os selv 

Jeg hedder Mikkala og er 22år, min kæreste er 23.

vi har været sammen i 3år, og har en søn fra september 2012

jeg er færdiguddannet til februar, som kontor assistent

vi glæder os rigtig meget til endnu en lille bandit til sommer 

Har termin d. 1/7 

Anmeld

17. november 2013

Købmagerkonen

Jeg melder mig desværre ud af gruppen igen da jeg har fået en SA. Jeg ønsker jer alle rigtig meget held og lykke med jeres graviditet og juli-børn!

Anmeld

25. november 2013

Cat93

Jeg vil også gerne lige fortælle lidt om mig selv. 

Jeg hedder Cathrine & er 20 år, jeg bor sammen med min kæreste på 21 år i Odense. 

Vi venter vores første barn sammen.  

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper i en børnehave. 

graviditeten var på ingen måde planlagt, men vi glæder os meget  

har termin d. 11/7 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.