Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tror ikke jeg kan skjule det så længe

I er vel ikke sammen hver dag, tag noget lidt løst tøj på, så man ikke lægger så meget mærke til det, om i skal dele til fødselsdagen kommer meget an på barnets alder og situationen så opmærksomheden ikke tages fra fødselsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Hej piger

Vi skal på søndag holde fødselsdag for min kæreste og vores datter.. På søndag vil jeg være 8+0 .. Det er vores forældre, brødre og mine bedsteforældre som kommer, og vi snakker lidt om at offentliggøre graviditeten dér..

Jeg ville egentlig gerne vente til efter nf, men jeg synes også det ville være smart at alle får det af vide på én gang .. På den anden side ved jeg ikke, om vi får den sande reaktion fra dem, da svigerfamilien jo er der og de kender ikke hinanden voldsomt godt

Gode råd? Hvordan siger man det? Er det bare : Vi skal have nr 2! .. Eller?

Nej det ville jeg ikke gøre. Det tager lidt fokus fra dem der har fødselsdag syntes jeg

Så hellere vente til efter nf hvor man har set om der er noget ivejen.

Anmeld

7. november 2013

RosaSofia

Kan godt forstå, at man er ved at boble over med det, men synes selv at efter nakkefoldsscanningen er det bedste og måske lidt synd for den lille, hvis det tager fokus fra fødselsdagen.

Anmeld

7. november 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger

Vi skal på søndag holde fødselsdag for min kæreste og vores datter.. På søndag vil jeg være 8+0 .. Det er vores forældre, brødre og mine bedsteforældre som kommer, og vi snakker lidt om at offentliggøre graviditeten dér..

Jeg ville egentlig gerne vente til efter nf, men jeg synes også det ville være smart at alle får det af vide på én gang .. På den anden side ved jeg ikke, om vi får den sande reaktion fra dem, da svigerfamilien jo er der og de kender ikke hinanden voldsomt godt

Gode råd? Hvordan siger man det? Er det bare : Vi skal have nr 2! .. Eller?

Jeg ville vente til efter NF 

Anmeld

7. november 2013

lineog4

Jeg ville vente til efter nakkefold i hvert fald med at fortælle mit barn det - ja måske helt til efter misdannelses. Det er utrolig lang tid at vente for sådan en lille størrelse og tænk om det gik galt. Derfor ville jeg nok hellere aldrig lave den store officielle annoncering, men fortælle det stille og roligt til de nærmeste når jeg var sammen med dem uden mit barn. Men det er bare mig - synes ikke børn skal involveres så tidligt

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg ville vente til efter nakkefold i hvert fald med at fortælle mit barn det - ja måske helt til efter misdannelses. Det er utrolig lang tid at vente for sådan en lille størrelse og tænk om det gik galt. Derfor ville jeg nok hellere aldrig lave den store officielle annoncering, men fortælle det stille og roligt til de nærmeste når jeg var sammen med dem uden mit barn. Men det er bare mig - synes ikke børn skal involveres så tidligt

Tror slet ikke vores datter forstår det .. Hun har jo ingen anelse om hvor babyer kommer fra vil vente med at fortælle hende det til hun måske kan mærke spark eller sådan

Men til fødselsdagen render hun jo hele tiden, så tror sagtens vi ville kunne fortælle det, uden hun rigtig ville opfatte det .. Hun er trods alt kun 3 ( om en måned )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.