Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi fortælle at vi skal have nr. 2 til fødselsdagen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

705 visninger
15 svar
13 synes godt om
7. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Vi skal på søndag holde fødselsdag for min kæreste og vores datter.. På søndag vil jeg være 8+0 .. Det er vores forældre, brødre og mine bedsteforældre som kommer, og vi snakker lidt om at offentliggøre graviditeten dér..

Jeg ville egentlig gerne vente til efter nf, men jeg synes også det ville være smart at alle får det af vide på én gang .. På den anden side ved jeg ikke, om vi får den sande reaktion fra dem, da svigerfamilien jo er der og de kender ikke hinanden voldsomt godt

Gode råd? Hvordan siger man det? Er det bare : Vi skal have nr 2! .. Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Papillon

Jeg har svaret nej af den grund, at jeg synes det tager fokus fra fødselarerne, i hvert fald den lille af dem, kæresten kan nok bedre klare det

Det kommer selvfølgelig også an på, hvor gammel jeres datter er, og om I sjældent ser familien. Er det svært at finde en anden lejlighed at fortælle det ved, ville jeg nok alligevel gøre det til fødselsdagen. 

Så et lidt forvirrende svar herfra Håber I finder ud af det!

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Jeg har svaret nej af den grund, at jeg synes det tager fokus fra fødselarerne, i hvert fald den lille af dem, kæresten kan nok bedre klare det

Det kommer selvfølgelig også an på, hvor gammel jeres datter er, og om I sjældent ser familien. Er det svært at finde en anden lejlighed at fortælle det ved, ville jeg nok alligevel gøre det til fødselsdagen. 

Så et lidt forvirrende svar herfra Håber I finder ud af det!

Vores datter bliver tre år

Hele vores familie (bortset fra min svigerfar) bor lige i nærheden (og vi ser dem ret tit), så vi kunne sagtens tage på rundtur og fortælle dem det en dag

Anmeld

7. november 2013

Trekløver(:

Jeg har svaret ja Det er en stor og glædelig nyhed, og tror ikke at det vil fjerne noget fokus fra dit barn eller mand, tværtimod vil familien nok være i endnu bedre humør den dag

Og stort tillykke med den kommende baby

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej piger

Vi skal på søndag holde fødselsdag for min kæreste og vores datter.. På søndag vil jeg være 8+0 .. Det er vores forældre, brødre og mine bedsteforældre som kommer, og vi snakker lidt om at offentliggøre graviditeten dér..

Jeg ville egentlig gerne vente til efter nf, men jeg synes også det ville være smart at alle får det af vide på én gang .. På den anden side ved jeg ikke, om vi får den sande reaktion fra dem, da svigerfamilien jo er der og de kender ikke hinanden voldsomt godt

Gode råd? Hvordan siger man det? Er det bare : Vi skal have nr 2! .. Eller?

Jeg ville ikke fortælle før efter NF

Anmeld

7. november 2013

Papillon

Anonym skriver:

Vores datter bliver tre år

Hele vores familie (bortset fra min svigerfar) bor lige i nærheden (og vi ser dem ret tit), så vi kunne sagtens tage på rundtur og fortælle dem det en dag

Eller måske bare samle dem til frokost eller middag eller eftermiddagskaffe. På den anden side kommer det jo også an på, om I gør den slags i familien. I min familie ville ingen mistænke noget. Jeg ved det ærlig talt ikke, det kommer jo mest an på, hvad I føler for

Mht. hvordan man skulle sige det, ville jeg fortælle det som, at jeres datter skal være storesøster

Og tillykke forresten!

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg har svaret ja Det er en stor og glædelig nyhed, og tror ikke at det vil fjerne noget fokus fra dit barn eller mand, tværtimod vil familien nok være i endnu bedre humør den dag

Og stort tillykke med den kommende baby

Tak

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Eller måske bare samle dem til frokost eller middag eller eftermiddagskaffe. På den anden side kommer det jo også an på, om I gør den slags i familien. I min familie ville ingen mistænke noget. Jeg ved det ærlig talt ikke, det kommer jo mest an på, hvad I føler for

Mht. hvordan man skulle sige det, ville jeg fortælle det som, at jeres datter skal være storesøster

Og tillykke forresten!

De ville blive mistænksomme hvis vi inviterede dem alle 'uden grund'

Synes det er svært og tak

Anmeld

7. november 2013

Kløver

Hvad med at dele nyheden til jul i stedet, måske via julekortet

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvad med at dele nyheden til jul i stedet, måske via julekortet

Tror ikke jeg kan skjule det så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.