Hvordan får vi den lige vendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. november 2013

Alexander&Lærke

Min lille skønne Lærke pige på 2 år og 3 md. Er blevet dybt afhængig af at vi ligge sammen med hende i vores seng indtil hun sover. Det hele startede lørdag lige før  efterårsferien.  Hun var frisk om dagen men vi forældre havde dagen igennem travlt med at pakke og købe de sidste ting til vores ferie dagen efter, vi var lidt stresset og tænkte at det måske havde påvirket hende, for da hun kommer i seng kaster hun op kort efter og vil ikke sove i hendes egen seng som hun  ellers altid har gjort og aldrig lavede problemer over. Nå men efter hun har kasted op kommer hun igen i seng og sover kort efter. Så tager vi på ferie og i ferielejlighed med 2 dobbelt senge, vi vælger at hende og jeg skal sove i den ene og den store på 6 og far i den anden. Hun er jo ikke vandt til at sove i så stor en seng, så kl 5.30 næste morgen vågner og og ser til min overraskelse at hun ikke ligger ved siden af mig, men på gulvet og jeg har slet ikke hørt det, hun vågner kort efter. Men efter den nat ligger vi os begge voksne i sengen og har hende i midten. Da vi så kommer hjem begyndte det for alvor at blive mærkeligt med hende, første nat ligger jeg hende i hendes seng, hvilke hun selvfølgelig ikke vil efter en uge sammens med os, men er forberedt på at tage kampen indtil hun efter meget ligt skrig, kaster op i sengen igen, meget flere håndfulde og på gulvet. Hun kommer i bad og ind i vores seng. Tænker hvad sker der og at hun nok er blevet syg på ferien og vil lade det gå et par dage før jeg prøver igen. Efter en halv uge prøver jeg igen med egen seng men samme tur sket har dog taget en skål med men denne bliver fyldt op med opkast.  Det er virkelig mærkeligt hvad der lige sker. Jeg har prøver méd en gang siden med samme opkast resultat. Og nu er jeg godt nok lidt frustreret over hvordan jeg skal få hende i hendes egen seng uden hun kaster op, for det bryder jeg mig bestem ikke om at hun gør, det er ligesom det er psykisk men kan det være det når man kun er 2 år.  Hun fejler ingen før opkastningen ej heller dagen efter. Hjælp mig med gode råd, hvad gør jeg før at hun ikke kaster op når hun skal i seng og hvordan får jeg hende tilbage i hendes egen seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.