Er pænt irriteret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville gøre, hvad jeg kunne, for at lægge det uden for både min og mandens arbejdstid. Der kan blive nok at tage fri til, når barnet kommer, og to timers løn er også penge. Desuden er det ikke alle arbejdspladser, der begejstres, når medarbejderne går før tid, så jeg ville se det som en investering i fremtidig velvilje fra ledelsen at lægge det efter fyraften. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

jydeinden

hvis jeg ventede et barn så ville min kæreste godt nok også blive sur på mig hvis jeg lagde evt aftaler, hvor han gerne ville være med i hans arbejdstid når jeg vidste hvornår han havde fri.. i øvrigt synes jeg det er enormt dårlig arbejdsmoral.. hvad man laver i sin fritid må være op til en selv, men når man er på arbejde, er det det man laver så kan ærligt godt forstå ham

Anmeld

6. november 2013

Laulund87

Når nu du er gravid og utålmodig kan jeg helt klart godt forstå du er irriteret! Det er bare sådan noget man bliver irriteret over, om det er fornuftigt eller ej

Anmeld

6. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja lige præcis, 

hihi ja det er det 

Øv tror du ikke snart han liiige skal komme ud af busken er jo ikke ham der er gravid i 9 mdr så han må da godt mande sig lidt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.