Er pænt irriteret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
13 svar
10 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg er pænt irriteret på min kæreste, ved ikke om dette bare er hormoner. 

Men vi skal til NF scanning i december måned. Og vi går begge på juleferie fra d. 20. Så jeg havde været inde og bestille en tid d. 20/12 kl 13:00 så vi kunne gå tidligt på juleferie, og i et håb om at han blev glad.

når, men han spørger så om der ikke er en tid d. 23/12 så vi ikke skulle betale for at komme til scanning (fordi det koster ham penge at holde fri 2timer før) 

det er så her jeg bliver sur og tænker om det virkelig skal gå op i penge.. 

Nu kan jeg så vente 3 dage ekstra på at se om alt er ok, og i forvejen vil han ikke til en TS da han mener at naturen går sin gang.

undskyld mit sure opstød.

hilsen hormonella 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Kløver

Øv hvor trels

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Øv hvor trels

Ja, nu er jeg sur 

Synes det er strengt når han ved hvor meget jeg havde glædet mig!

Anmeld

6. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja, nu er jeg sur 

Synes det er strengt når han ved hvor meget jeg havde glædet mig!

Ja og så de 2 timer før, snak da om at ødelægge en glædelig overraskelse. Er det dig jeg tror duer

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja og så de 2 timer før, snak da om at ødelægge en glædelig overraskelse. Er det dig jeg tror duer

Ja lige præcis, 

hihi ja det er det 

Anmeld

6. november 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Men vi skal til NF scanning i december måned. Og vi går begge på juleferie fra d. 20. Så jeg havde været inde og bestille en tid d. 20/12 kl 13:00 så vi kunne gå tidligt på juleferie, og i et håb om at han blev glad.

når, men han spørger så om der ikke er en tid d. 23/12 så vi ikke skulle betale for at komme til scanning (fordi det koster ham penge at holde fri 2timer før) 

Nu kan jeg så vente 3 dage ekstra på at se om alt er ok, og i forvejen vil han ikke til en TS da han mener at naturen går sin gang.

hilsen hormonella 

Jeg kan så ikke forstå, du bevidst vælger en tid, hvor du ved han ikke har fri. Når nu det er muligt at få en tid når i har ferie. Det ville jeg blive træt at, hvis min kæreste gjorde uden at snakke med mig om det. 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Jeg kan så ikke forstå, du bevidst vælger en tid, hvor du ved han ikke har fri. Når nu det er muligt at få en tid når i har ferie. Det ville jeg blive træt at, hvis min kæreste gjorde uden at snakke med mig om det. 

Må sgu ærligt indrømme at jeg ikke troede det ville være et kæmpe problem at gå 2 timer før på juleferie... Hvis det stod til mig havde det været en uge før, men det valgte jeg ikke at gøre, da det var i en god mening at ligge det der så vi kunne gå lidt før på ferie og samtidig se vores lille bebs.......

Anmeld

6. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

hilsen hormonella 

ja, det er træls, men igen hvorfor har du bestilt tid når du ved at han er på arbejde? det er altså ikke altid godt at be om fri lige før man går på ferie(så kunne man jo ligeså godt have sagt det, da man meldte ferie.. )
jeg tror jeg ville stå lidt; hvorfor skal du have ferie to timer før det du har bedt om? Ja hvis det havde været noget akut, men det her er ikke, det er noget i sagtens kan gøre den 23, hvor han har fri.
jeg ville da også blive lidt irriteret over at der bliver bestemt at jeg skal noget midt i min arbejdstid, der ikke har noget med arbejdet af gøre.

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

ja, det er træls, men igen hvorfor har du bestilt tid når du ved at han er på arbejde? det er altså ikke altid godt at be om fri lige før man går på ferie(så kunne man jo ligeså godt have sagt det, da man meldte ferie.. )
jeg tror jeg ville stå lidt; hvorfor skal du have ferie to timer før det du har bedt om? Ja hvis det havde været noget akut, men det her er ikke, det er noget i sagtens kan gøre den 23, hvor han har fri.
jeg ville da også blive lidt irriteret over at der bliver bestemt at jeg skal noget midt i min arbejdstid, der ikke har noget med arbejdet af gøre.

Nu er der over 1 måned til, så tror ikke det ville være et problem at få lov at gå 2 timer før, hvis der blev spurgt nu 

Anmeld

6. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nu er der over 1 måned til, så tror ikke det ville være et problem at få lov at gå 2 timer før, hvis der blev spurgt nu 

det er jo ikke det der er pointen.. han synes det er irriterende at du har fået en tid, når han er på arbejde, når der ikke er grund til det. og han vil gerne have de ekstra penge(som kan bruges på babyen eller julen)
Han har ikke bare lyst til at gå fra sit arbejde(hvilket er god arbejdsånd), for noget der kan gøres når han har fri.

Jeg tager da heller ikke fri for at lave noget, jeg sagtens kan lave i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.