ja , vaskede i tøjet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

A.

ja selvfølgeligt har jeg detog stryget alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ALT blev/bliver vasket her.... lige fra tøj til betrækket på madrassen :0)

Anmeld

24. juli 2009

sabi1979

Hejsa
jeg har ikke så længe til termin ( 25 august ) , men jeg har vaskede alt til den lille , både tøj, sengetøj, håndklæder og stofbleer  Jeg bruger kun Neutral Vaskepulver

Knus Sabrina  35+3

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Altid, men det har jeg gjord i de sidste 3 år (circa). Vi vasker vores tøj her i huset inden vi bruger dem, for de er proppet med alt muligt fra fabrikken (og støv! hvis I noglesinde har prøvet at vaske noget i hånden I kan se, at meget tit kommer der noget sorte vand ud! ) Jeg prøvet tøjet, når jeg kommer hjem, for at være sikkert på, at jeg virkeligt vil beholde det. Og så bliver det vasket. Også mandens. Og self. også undertøj, sengetøj, strømper og alt, hvad der kan vaskes. Så self. gør jeg det med barnets tøj. Alt bliver vasket inden brug. Man kan ikke undgå kemikalier i vores verden, men man kan altid prøve, at der kommer mindre i vores krop.

Anmeld

24. juli 2009

Lone Jakobsen

her vasker vi også alt nyt. dog ikke bamser og hue/vanter.
jeg begyndte at vaske babytøj 4 uger før termin.

Anmeld

24. juli 2009

Sweet1978

2 svar ja vasker altid nyt tøj inden brug, babytøj som vores eget, der kan sidder farverester mm.

Det vi gemte fra Nadia til Danielle blev også skyllet op, selv om det var rent da det blev pakket væk. Så ja ja - uanset om du mener nyt eller brugt tøj ville jeg give det et hurtigt program inden brug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.