ja , vaskede i tøjet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej
ville lige høre om i vaskede tøjet inden den lille skulle bruge det det har jeg tænkt miig og hvornår gjorde i det?? hvis i gjorde det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

FruPudderkvast

Herhjemme bliver ALT vasket.. Tøj, overtøj, håndklæder og det hele

Og jeg har bare tænkt mig at gøre det en måned før termin eller sådan noget..

Bare husk at det skal være parfumefrit.. Gerne astma- og allergimærket..

Anmeld

24. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Herhjemme bliver ALT vasket.. Tøj, overtøj, håndklæder og det hele

Og jeg har bare tænkt mig at gøre det en måned før termin eller sådan noget..

Bare husk at det skal være parfumefrit.. Gerne astma- og allergimærket..

mange tak for svaret det fordi min mormor gerne vil vaske det så skulle bare høre hvornår hun ca skulle ha det

Anmeld

24. juli 2009

Mikkelmusen

mange tak for svaret det fordi min mormor gerne vil vaske det så skulle bare høre hvornår hun ca skulle ha det

Det er da sødt af hende. Bare husk at den ældre generation har tendens til at bruge meget vaskepulver og skyllemiddel. Det gør min farmor nemlig. Man kan sgu næsten ikke holde ud at lugte til det. 

Anmeld

24. juli 2009

Vinker

Ja jeg vasker ALT Niklas Emils tøj mm. inden det tages i brug. Man burde også gøre det med ens eget tøj, men synes bare tøjet er mest lækkert inden...

Grunden til det er en rigtig god ide at vaske det inden brug er at der sidder farverester, støv og andet snavs i det nye tøj og det kan give allergi og andet udslet hvis ikke det vaskes!

Det er en rigtig god ide at bruge vaskemiddel uden parfume - jeg bruger selv neutral!

Jeg vaskede selv babytøjet ca 2 uger før termin. Jeg ventede med vilje så længe som muligt for at det var så rent som muligt!

Mvh Rikke

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

Aj, hvor sødt af hende. Min mormor vasker ikke, men hun strikker i stedet. Hurra for de kommende oldemødre. Jeg har vasket alt det, jeg ind til videre har købt, og det er blevet vasket med Neutral Vaskemiddel i flydende form, for så behøver man nemlig ikke bruge skyllemiddel

Linda 28+6

Anmeld

24. juli 2009

Vinker

stinapigen92 skriver:

Hvor sødt af din mormor, men selvfølgelig vil hun da elske at vaske sådan noget småt babytøj

Anmeld

24. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hehe nu tager jeg også med hjem og holder øjne med hende heeh

Anmeld

24. juli 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg vaskede også bamser og ting jeg ved kan risikere at komme i munden på lillemanden på et tidspunkt.

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

RikkeØ skriver:

Jeg vaskede også bamser og ting jeg ved kan risikere at komme i munden på lillemanden på et tidspunkt.

God idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.