Endnu en ny i gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Hej gruppe 
Jeg melder mig også forsigtigt ind her! Igår oplevede jeg mit livs største øjeblik, at stå med to gyldne streger! Men jeg forstår det stadig ikke, som i andre også skriver . Det er stadig helt uvirkeligt! Men jeg er altså gravid ifølge 3 tests 

Nå, men min termin skulle være D. 15/7 2014 

Stort tillykke til alle jer andre ! Glæder mig til at lære jer bedre at kende her i gruppen.

Jeg skriver fortsat som anonym, da jeg kender nogle herinde. Mit navn i terminslisterne er Babydrømme2014 
.. Så jeg venter også med at melde mig ind i gruppen - det kan man ikke gøre mes man er ano, kan man?

Knus fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej gruppe 
Jeg melder mig også forsigtigt ind her! Igår oplevede jeg mit livs største øjeblik, at stå med to gyldne streger! Men jeg forstår det stadig ikke, som i andre også skriver . Det er stadig helt uvirkeligt! Men jeg er altså gravid ifølge 3 tests 

Nå, men min termin skulle være D. 15/7 2014 

Stort tillykke til alle jer andre ! Glæder mig til at lære jer bedre at kende her i gruppen.

Jeg skriver fortsat som anonym, da jeg kender nogle herinde. Mit navn i terminslisterne er Babydrømme2014 
.. Så jeg venter også med at melde mig ind i gruppen - det kan man ikke gøre mes man er ano, kan man?

Knus fra mig!

Stort tillykke med graviditeten Tror ikke man kan melde sig ind ano..

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Stort tillykke med graviditeten Tror ikke man kan melde sig ind ano..

Tusind tak! Og i lige måde 

Nej, jeg venter til NF med at melde mig ind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.