Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Ja nu venter vi nr 3 og er lidt lost ang navne da vi ikke kan blive enige Vores unger hedder Daniel og Dina Snakken har gået på Lukas, Silas og Miriam Jeg synes disse navne er fine men min mand er absolut ikke enig Dreng: DavidGabrielIsakJohannesLeviZakariasPige:Elisa EsterEveHannahLeaRebeccaHjælp til nogle bibelske navne og hvad kunne passe til
Ja nu venter vi nr 3 og er lidt lost ang navne da vi ikke kan blive enige Vores unger hedder Daniel og Dina Snakken har gået på Lukas, Silas og Miriam Jeg synes disse navne er fine men min mand er absolut ikke enig Dreng: DavidGabrielIsakJohannesLeviZakariasPige:Elisa EsterEveHannahLeaRebeccaHjælp til nogle bibelske navne og hvad kunne passe til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Josef og Markus synes jeg er fine bibelske navne Har ikke lige nogen andre forslag til pigenavne
Josef og Markus synes jeg er fine bibelske navne Har ikke lige nogen andre forslag til pigenavne
Mine drenge hedder Simon og Jonas - begge bibelske navne og begge alm. dansk drengenavne ligesom Daniel
Hønsemor skriver: Mine drenge hedder Simon og Jonas - begge bibelske navne og begge alm. dansk drengenavne ligesom Daniel
Min søster hedder Sara - jeg tror ikke det er nævnt
Tak, er et flot navn, desværre vil manden ikke, da hans fætters datter hedder det, er lidt svært Tror lige nu vi er på Miriam, Lia eller Julia og Silas, David, Jonas, Lukas, og vil prøve at foreslå Josias
Maja84 skriver: Tak er faktisk et rigtig smukt navn Fandt det i biblen, i min stoppe der bare ikke Jehova i
Tak er faktisk et rigtig smukt navn Fandt det i biblen, i min stoppe der bare ikke Jehova i
Det er fordi det i de fleste oversættelser er blevet erstattet af Herren, selvom der i de originale skrifter står JHWH (som man kalder Jehovar i DK)
Drengenavne: Joel, Noa, Aron, Boas, Samuel, Elias, Filip, Andreas, Johannes, Lukas, Jakob..... Synes der er så mange fine drengenavne!
Pigenavne: Naomi, Rut, Ester, Anna, Maria
efter min mening skal barnet hede noget med D igen det har de 2 første
B&J skriver: efter min mening skal barnet hede noget med D igen det har de 2 første
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128