Billig brudekjole hvor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

hihi det er faktisk ligefør den kan passe mig jeg er 163 cm og bruger ca 44-46 

smider da lige et billede ind :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

smider da lige et billede ind

tak den er også rigitg fin   den vil jeg lige tage med i overvejelsen 

Anmeld

5. november 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

tak den er også rigitg fin   den vil jeg lige tage med i overvejelsen 

det er bare super .. Du skriver bare hvis det er :)

Anmeld

5. november 2013

LMX

Jeg ville faktisk ikke være SÅ bange for at bruge f.eks Lightinthebox.

Eneste ting er om man skal betale en masse told?

Anmeld

5. november 2013

Mimbi

Anonym skriver:

har også overvejet dem men igen er bange for at købe katten i sækken da men både høre gode og dårlige historier om dem. men de har også bare så mange flotte kjoler  

men det gør mig lidt mere tryg ved det at man kan bestille den efter ens egne mål   men bliver altså lige nød til at høre dig om hvad pokker det betyder "fra hul til gulv mål" fnis 

Jeg var også helt vildt bange når jeg havde bestilt kjolen, hvad nu vis den ikke passede??? det ville være en katastrofe !!

Fra hul til gulve er fra det "hul" vi har mellem kravebenene og ned til gulvet

Hvis du trykker på linket jeg henviste til af min brudekjole og så rulle lidt ned på skærmen så kan du se hvordan man måle op, det er en guide, den brugte jeg ved hjælp af min mor

her er lige et billede af mig i brudekjolen, så du kan se hvor godt den sidder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2013

Mimbi

Told skal man betale, hvertfald hvis man bestiller til Færøerne, det som jeg købte kostede 2300 kr og betalte 1200 i told, men ved ikke helt hvordan der er da man bestiller til Danmark

Anmeld

6. november 2013

Natascha

Anonym skriver:

ja mig og kæresten skal muligvis giftes næste år og vi har ca 25.000 kr at gøre godt med... der er sat 2500 kr af til min brudekjole da jeg ikke har lyst til at betale så meget for en kjole der skal bruges en gang.. 

men piger hvor kan man finde en kjole til den slags penge ?? har efterhånden fundet min "drømmekjole" 30 gange på www.jenjenhouse.com men tør bare ikke at købe noget der, da jeg for det første ikke kan prøve det først og jeg er ikke en lille nips der ser godt ud i alt så derfor er det vigtig jeg får en kjole der sidder ordenligt. og for det andet så er jeg bange for at det er dårligt kvalitet derinde fra eller jeg skal betale toldafgift og ende med en kjole der skal omlægges hos skrædder flere forskellige steder og så i sidste ende, ende op med en kjole der har kostet måske 5000 kr  

Og lillys kjoler er mega dyre  men de har selvfølgelig online her og nu tilbud, men så er man igen ude i det der med ikke at kunne prøve først  

hvor købte i jeres ikke så dyre kjole ? 

Hvornår regner du med brylluppet skal være, for lilly har lagersalg i oktober måned og der kan du få en brudekjole til 1500 kr.

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

ja det er jo det.. tror nemlig der kommer told afgift på og så kan man jo ende med at betale ligeså meget for en brudekjole derinde som herhjemme 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Mimbi skriver:

Jeg var også helt vildt bange når jeg havde bestilt kjolen, hvad nu vis den ikke passede??? det ville være en katastrofe !!

Fra hul til gulve er fra det "hul" vi har mellem kravebenene og ned til gulvet

Hvis du trykker på linket jeg henviste til af min brudekjole og så rulle lidt ned på skærmen så kan du se hvordan man måle op, det er en guide, den brugte jeg ved hjælp af min mor

her er lige et billede af mig i brudekjolen, så du kan se hvor godt den sidder

nøj hvor er du smuk  rigtig flot kjole og ja den sidder da bare spot on  tak for hjælpen 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Natascha skriver:

Hvornår regner du med brylluppet skal være, for lilly har lagersalg i oktober måned og der kan du få en brudekjole til 1500 kr.

ja det er jo lidt træls for vi regner med det skulle være i Juni næste år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.