Billig brudekjole hvor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Sandratoft

Min veninde købte en brudekjole gennem jjshouse.com, og jeg synes den var virkelig flot og sad bare så godt på hende. Den kostede vidst kun 800 kr, og hun sagde de skulle have alle mulige mål af hende, så hun kunne få tilsendt en kjole der passede hende perfekt  Derudover var der intet galt med kvaliteten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Sandratoft

For at få den specialsyet, koster det 125 kr

Anmeld

5. november 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

ja det var også en mulighed  mange tak. 

ja kunne være man skulle prøve lilly til januar udsalg 

Jeg har min til salg .. Jeg er dog en bette skid på 159 cm ..  det er en størrelse 46 ... (kan dog bruges af en 44) :) 

Anmeld

5. november 2013

Mimbi

Hej

Jeg købte min fra www.lightinthebox.com Jeg fik min specialsyet til mig tror det kostede 200 kr

Jeg bestilte kjole til mig, til min mand datter, sko til os begge to tror det hele kostede 3500 og da blev den sent til færøerne hvor jeg bor

du får lige et link til min kjole http://www.lightinthebox.com/A-line-Strapless-Chapel-Train-Wedding-Dress--fw09-wd111007-_p85096.html?pos=ultimately_buy_1&currency=DKK 

Det skal siges at min kjole passede perfekt og kvaltiteten af stoffet var virkelig god

Anmeld

5. november 2013

Alberte&Mor <3

Anonym skriver:

ja mig og kæresten skal muligvis giftes næste år og vi har ca 25.000 kr at gøre godt med... der er sat 2500 kr af til min brudekjole da jeg ikke har lyst til at betale så meget for en kjole der skal bruges en gang.. 

men piger hvor kan man finde en kjole til den slags penge ?? har efterhånden fundet min "drømmekjole" 30 gange på www.jenjenhouse.com men tør bare ikke at købe noget der, da jeg for det første ikke kan prøve det først og jeg er ikke en lille nips der ser godt ud i alt så derfor er det vigtig jeg får en kjole der sidder ordenligt. og for det andet så er jeg bange for at det er dårligt kvalitet derinde fra eller jeg skal betale toldafgift og ende med en kjole der skal omlægges hos skrædder flere forskellige steder og så i sidste ende, ende op med en kjole der har kostet måske 5000 kr  

Og lillys kjoler er mega dyre  men de har selvfølgelig online her og nu tilbud, men så er man igen ude i det der med ikke at kunne prøve først  

hvor købte i jeres ikke så dyre kjole ? 

Vil du have en bruGt? Jeg har kun haft den på til mit bryllup og derfør var den ny. Det er en lilly model str 38 med snøre i ryggen. Jeg kan sende dig billede. 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg købte min i Lilly, den var sat ned fra 9250 kr. til 3000 kr. Er godt nok pænt gravid på billedet, men den kunne sagtens bruges til en ikke-gravid, da det ikke er en decideret gravidkjole. Så jeg ville også klart vente til januar udsalget, så er jeg sikker på det nok skulle kunne lykkedes at finde en kjole til billige penge

mange tak den er ellers også rigtig fin vil helt klart prøve at se hvad lilly har at tilbyde til januar  

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Min veninde købte en brudekjole gennem jjshouse.com, og jeg synes den var virkelig flot og sad bare så godt på hende. Den kostede vidst kun 800 kr, og hun sagde de skulle have alle mulige mål af hende, så hun kunne få tilsendt en kjole der passede hende perfekt  Derudover var der intet galt med kvaliteten

wauw  den er rigtig flot... jeg er simpelhen i konflik med mig selv for man høre både gode og dårlige historier derfra  men det gør mig lidt mere trygt ved det hvis man kan få den syet helt efter ens egne mål. 

men tak for hjælpen 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeg har min til salg .. Jeg er dog en bette skid på 159 cm ..  det er en størrelse 46 ... (kan dog bruges af en 44)  

hihi det er faktisk ligefør den kan passe mig jeg er 163 cm og bruger ca 44-46 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Mimbi skriver:

Hej

Jeg købte min fra www.lightinthebox.com Jeg fik min specialsyet til mig tror det kostede 200 kr

Jeg bestilte kjole til mig, til min mand datter, sko til os begge to tror det hele kostede 3500 og da blev den sent til færøerne hvor jeg bor

du får lige et link til min kjole http://www.lightinthebox.com/A-line-Strapless-Chapel-Train-Wedding-Dress--fw09-wd111007-_p85096.html?pos=ultimately_buy_1&currency=DKK 

Det skal siges at min kjole passede perfekt og kvaltiteten af stoffet var virkelig god

har også overvejet dem men igen er bange for at købe katten i sækken da men både høre gode og dårlige historier om dem. men de har også bare så mange flotte kjoler  

men det gør mig lidt mere tryg ved det at man kan bestille den efter ens egne mål   men bliver altså lige nød til at høre dig om hvad pokker det betyder "fra hul til gulv mål" fnis 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Februar-baby14;) skriver:

Vil du have en bruGt? Jeg har kun haft den på til mit bryllup og derfør var den ny. Det er en lilly model str 38 med snøre i ryggen. Jeg kan sende dig billede. 

ja brugt kunne godt være en mulighed  desværre kan jeg ikke lige klemme mig ned i en str 38  skal nok have en str 44/46  men ellers mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.