Hvornår begyndte i at tage mave-billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Louisejulia

WantingBaby2012 skriver:

Ja, helt høj af den gode scanning idag, så har jeg tænkt lidt over, at det måske snart er på tide at tage noget mave-billeder, så man kan følge med i udviklingen - og så er de sjove at have efter graviditeten. Men jeg synes ikke rigtig der er den vilde forandring endnu, og har derfor ventet. 

Ved godt at det er forskelligt hvor tidligt der sker forandringer fra person til person, men kunne alligevel være sjovt at se, hvornår folk er begyndt at tage billeder. 

Tænker umiddelbart at uge 10, som er på lørdag vil være en god milepæl at starte. Derfra burde der da ske noget efterhånden som ugerne går 

Men hvornår begyndte I at tage mavebilleder, og hvornår kunne man se på maven, at I var gravide?

Jeg begyndte da jeg var 15+

på fredag er jeg 29+0, vi har hver fredag siden jeg var 20+ taget billeder af maven, målt min maves omkreds, og jeg har vejet mig 

Jeg synes det er sjovt at følge med i forandringerne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
justagirl skriver:

jeg bliver torsdag d 14 er jeg halvejs!

så har du termin d 2 april?

ja... 

Anmeld

6. november 2013

Christabelle

Vi startede i uge 17. Har ikke taget hver uge, men har fået taget billeder på de forskellige milepæle graviditeten igennem; halvvejs, ved indgangen til 3. trimester, 37+0 og så dagen før jeg fødte. Ville godt have haft et fra samme dag som jeg fødte i stedet for men det kunne vi ikke nå.

Anmeld

6. november 2013

Clisolka

WantingBaby2012 skriver:

Ja, helt høj af den gode scanning idag, så har jeg tænkt lidt over, at det måske snart er på tide at tage noget mave-billeder, så man kan følge med i udviklingen - og så er de sjove at have efter graviditeten. Men jeg synes ikke rigtig der er den vilde forandring endnu, og har derfor ventet. 

Ved godt at det er forskelligt hvor tidligt der sker forandringer fra person til person, men kunne alligevel være sjovt at se, hvornår folk er begyndt at tage billeder. 

Tænker umiddelbart at uge 10, som er på lørdag vil være en god milepæl at starte. Derfra burde der da ske noget efterhånden som ugerne går 

Men hvornår begyndte I at tage mavebilleder, og hvornår kunne man se på maven, at I var gravide?

Jeg har i begge graviditeter begyndt ved 13-14 uger, og så taget et om ugen  Jeg ville egentlig godt have haft et fra de dage hvor jeg fødte, men det har vi ikke nået her sidste gang, og tænkte ikke over det første gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.