Hvornår begyndte i at tage mave-billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Kris89

WantingBaby2012 skriver:

Ja, helt høj af den gode scanning idag, så har jeg tænkt lidt over, at det måske snart er på tide at tage noget mave-billeder, så man kan følge med i udviklingen - og så er de sjove at have efter graviditeten. Men jeg synes ikke rigtig der er den vilde forandring endnu, og har derfor ventet. 

Ved godt at det er forskelligt hvor tidligt der sker forandringer fra person til person, men kunne alligevel være sjovt at se, hvornår folk er begyndt at tage billeder. 

Tænker umiddelbart at uge 10, som er på lørdag vil være en god milepæl at starte. Derfra burde der da ske noget efterhånden som ugerne går 

Men hvornår begyndte I at tage mavebilleder, og hvornår kunne man se på maven, at I var gravide?

tillykke med den gode scanning

jeg tog første billede allerede 6+, men først fra 11/12+ tog jeg hver uge

det er jo bare et billede og med digitale billeder kan det jo være lige meget, synes det er sjovt at få starten på maven med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

CaWi

Her blev de første billeder af mig med mave, taget da jeg var 22-23 uger henne, da vi var på ferie. Så det var bare ferie billeder og ikke som sådan mavebilleder.
28-30 uger henne tog min søster et.
Uge 36 to jeg selv et par stykker, og så tog min mor et i uge 38 (lidt over en uge inden jeg fødte)
Har aldrig gået det vilde op i selv at få taget mave billeder, men elsker at se andres

Anmeld

5. november 2013

2babygirls

WantingBaby2012 skriver:

Ja, helt høj af den gode scanning idag, så har jeg tænkt lidt over, at det måske snart er på tide at tage noget mave-billeder, så man kan følge med i udviklingen - og så er de sjove at have efter graviditeten. Men jeg synes ikke rigtig der er den vilde forandring endnu, og har derfor ventet. 

Ved godt at det er forskelligt hvor tidligt der sker forandringer fra person til person, men kunne alligevel være sjovt at se, hvornår folk er begyndt at tage billeder. 

Tænker umiddelbart at uge 10, som er på lørdag vil være en god milepæl at starte. Derfra burde der da ske noget efterhånden som ugerne går 

Men hvornår begyndte I at tage mavebilleder, og hvornår kunne man se på maven, at I var gravide?

Første graviditet tog jeg første billede ca uge 17

her 2. Gang tog jeg hver uge fra uge 4+0

Anmeld

5. november 2013

CroQuis

Lige fra uge 4+ 

Synes det er sjovt at se udviklingen fra starten. For selvom man ikke kan se den store forskel fra uge til uge i starten, kan det altså godt variere lidt 

Også synes jeg også det kunne være meget sjovt at have et mavebillede før og efter graviditet, for at se hvordan den har ændret sig 

Anmeld

5. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Mit første billede var i uge 4 og så tager jeg et hver mdr det vil sige i uge 4-8-12-16-20-24-28-32-36-40 så jeg ender med 9 billeder syntes det er sjovt at se forandringen fra gang til gang
Og så ender jeg ikke med overdavet mange

Anmeld

5. november 2013

justagirl

Ms.Sunshine skriver:

med den store tog min kæreste i uge 15... selvom maven var begyndt at bule i uge 10...

Denne gang tog min veninde kort tid efter at jeg fandt ud af at jeg var gravid, men så har min kæreste og jeg glemt det flere gange siden selvom jeg ville have haft fra starten af... nu er jeg 20+0 i næste uge, så tror nok at jeg vil sige at nu tager vi de billeder - om han egentlig gider eller ej... 

Ej! hvilken dag i næste uge rammer du 20+0 .. det gør jeg nemlig torsdag d 14!

Anmeld

5. november 2013

christina92

WantingBaby2012 skriver:

Jeg begyndte at tage mavebilleder uge 8

Jeg var 19 uger henne da man kunne se det var en gravid mave og ikke bare lidt ekstra vægt

Anmeld

5. november 2013

FrkZier

WantingBaby2012 skriver:

Jeg begyndte ved 6+
man kunne først sådan RIGTIG se at jeg var gravid da jeg var omkring 20-21uger, havde en bule tidligere men det kunne sagtens bare gå for en pizzabule

Anmeld

5. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
justagirl skriver:

Ej! hvilken dag i næste uge rammer du 20+0 .. det gør jeg nemlig torsdag d 14!

jeg gør det så dagen før, onsdag.... men ifølge min svigermor føder jeg først dagen efter termin, så.....

Anmeld

6. november 2013

justagirl

Ms.Sunshine skriver:

jeg gør det så dagen før, onsdag.... men ifølge min svigermor føder jeg først dagen efter termin, så.....

jeg bliver torsdag d 14 er jeg halvejs!

så har du termin d 2 april?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.