Skal jeg nævne det for dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Dagplejemoren tror at vi er gode veninder, derfor har hun altid været meget åben til os om hinandens børn, - og jeg ved at hun ELSKER at få alle de ting afvide om os og mit barn.. Bla hvad får mit barn til morgenmad, hvad tid henter vi hende osv osv. Og jeg vil netop ikke have at hun skal vide ret meget om os... 

Ja jeg ved da godt vi er voksne mennesker, hvis ikke havde jeg jo stukket halen mellem benene og fjernet mit barn, men det gør jeg altså ikke... 

du kan jo sagtens sige  til DP-mor at du gerne vil have hun holder disse ting om dit barn for sig selv og ikke deler det med hende (andre), men synes ikke der er nogen grund til at indvoldvere DP-mor i jeres private intrigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

lineog4

Synes jeg kan huske samme problematik var oppe for noget tid siden og der havde jeg ikke nogen råd for fokus var lidt anderledes.

Men nu synes jeg egentlig den ligger lige til højrebenet - du behøver ikke fortælle noget dårligt om den anden person til dagpleje, men bare henstille til hun ikke giver info om dit barn til nogen andre, jeg ville da heller ikke ønske at mit barn var samtaleemne for forældre og pædagoger i vuggestue uafhængigt af hvor fantastiske mennesker de forældre var. På samme måde ønsker jeg ikke oplysninger om andres børn selvom jeg sagtens kan være drønnysgerrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.