Skal jeg nævne det for dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
11 svar
5 synes godt om
5. november 2013

Anonym trådstarter

sagen er den at en af de andre mødre fra dagplejen, har gennem nogle måneder chikaneret mig, jeg har følt mig overvåget og stalket..

Alt hvad jeg har skrevet på facebook, instagram mm, har hun kopieret hver eneste dag, men alligevel kæmper hun for at vise hun er bedre end det, hun er som to forskellige personer, i dagplejen virker hun til at have styr på det hele og at hun er så god så god, hvorimod i fritiden og overfor mig har hun brug for at kontrollere alting og kigge hvad andre kan og gør.. Jeg har derfor fået nok, og har valgt at slette hende på diverse sider for at få hende på afstand... - Men skal jeg nævne for dagplejemoren at jeg har et dårligt forhold til denne mor, som også har barn samme sted som jeg, eller hvad gør jeg?

Ville aller helst slippe helt for hende, men vil ikke skifte dagpleje, for min datter elsker at være der!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

sagen er den at en af de andre mødre fra dagplejen, har gennem nogle måneder chikaneret mig, jeg har følt mig overvåget og stalket..

Alt hvad jeg har skrevet på facebook, instagram mm, har hun kopieret hver eneste dag, men alligevel kæmper hun for at vise hun er bedre end det, hun er som to forskellige personer, i dagplejen virker hun til at have styr på det hele og at hun er så god så god, hvorimod i fritiden og overfor mig har hun brug for at kontrollere alting og kigge hvad andre kan og gør.. Jeg har derfor fået nok, og har valgt at slette hende på diverse sider for at få hende på afstand... - Men skal jeg nævne for dagplejemoren at jeg har et dårligt forhold til denne mor, som også har barn samme sted som jeg, eller hvad gør jeg?

Ville aller helst slippe helt for hende, men vil ikke skifte dagpleje, for min datter elsker at være der!  

Mmmm synes den er lidt svær, men hvis du føler/tror at hun vil lave postyr og sige ting til dagpleje moderen ville jeg nok lade et ord falde om at i ikke kan så godt sammen, hvis der skulle blive nævnt noget negativt...

Anmeld

5. november 2013

ano14316

Nej det synes jeg ikke, kun hvis det bliver et problem i forbindelse med dagplejeren. Hvad ville du få ud af at sige det til dagplejeren?
I er sq voksne mennesker i må løse det selv.

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Nej det synes jeg ikke, kun hvis det bliver et problem i forbindelse med dagplejeren. Hvad ville du få ud af at sige det til dagplejeren?
I er sq voksne mennesker i må løse det selv.

Dagplejemoren tror at vi er gode veninder, derfor har hun altid været meget åben til os om hinandens børn, - og jeg ved at hun ELSKER at få alle de ting afvide om os og mit barn.. Bla hvad får mit barn til morgenmad, hvad tid henter vi hende osv osv. Og jeg vil netop ikke have at hun skal vide ret meget om os... 

Ja jeg ved da godt vi er voksne mennesker, hvis ikke havde jeg jo stukket halen mellem benene og fjernet mit barn, men det gør jeg altså ikke... 

Anmeld

5. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg tænker lidt? Hvad er der mere sket en at hun kopier dine statusser osv? Siden du ik vil i nærheden af hende? 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Mmmm synes den er lidt svær, men hvis du føler/tror at hun vil lave postyr og sige ting til dagpleje moderen ville jeg nok lade et ord falde om at i ikke kan så godt sammen, hvis der skulle blive nævnt noget negativt...

Ja det er også det jeg tænker, jeg har ikke i sinde om at stå og svine hende til og forklare detaljeret hvorfor, jeg vil blot fortælle at vi ikke taler så godt sammen som før i tiden. 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg tænker lidt? Hvad er der mere sket en at hun kopier dine statusser osv? Siden du ik vil i nærheden af hende? 

Hun har dukket op i mit hjem, uden at sige hun ville komme forbi og kiggede igennem vinduerne, jeg føler virkelig at hun forfølger mig... Der er sket mange ting igennem disse måneder som gør at jeg ikke kan holde til at være sammen med hende, hun blander sig i alt hvad jeg gør og laver og det har jeg ikke lyst til skal ske mere. 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hun har dukket op i mit hjem, uden at sige hun ville komme forbi og kiggede igennem vinduerne, jeg føler virkelig at hun forfølger mig... Der er sket mange ting igennem disse måneder som gør at jeg ikke kan holde til at være sammen med hende, hun blander sig i alt hvad jeg gør og laver og det har jeg ikke lyst til skal ske mere. 

Og det er ikke bare for at kigge forbi og sige hej, men for at se hvordan tingene står til om hun er gået glip af noget, jeg kender hende... 

Så skriver ikke opslaget for at få vurderet om jeg tager fejl, da jeg er har fået overskredet nogle grænser... Jeg ved bare ikke om dagplejemoren skal have besked. 

Anmeld

5. november 2013

ano14316

Anonym skriver:

Dagplejemoren tror at vi er gode veninder, derfor har hun altid været meget åben til os om hinandens børn, - og jeg ved at hun ELSKER at få alle de ting afvide om os og mit barn.. Bla hvad får mit barn til morgenmad, hvad tid henter vi hende osv osv. Og jeg vil netop ikke have at hun skal vide ret meget om os... 

Ja jeg ved da godt vi er voksne mennesker, hvis ikke havde jeg jo stukket halen mellem benene og fjernet mit barn, men det gør jeg altså ikke... 

Altså hvis dp fortæller ting om dit barn til hende så kan jeg godt forstå du gerne vil have bremset det.
Men jeg synes i må tale sammen om det så det kan stoppes - det er det jeg mener med i er voksne i må løse problemet på en voksen måde ved at få svensken på disken og få talt om det, istedet for at ændre omgivelserne..

Anmeld

5. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg synes ikke du skal blande dagplejemoren ind i det. Synes i stedet du bør snakke med hende den anden mor hvis det er meget generende. Dagplejemoren er der for at passe jeres børn, ikke for at skulle blandes ind i eventuelle konflikter forældrene imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.