Anbefal en dvd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Team Putte

Tulipan skriver:

Tak det vil jeg undersøge
Er det noget du har gode erfaringer med?

Ja det var dog efter fødslen synes de beskriver godt hvordan man skal knibe og så får du brugt flere muskelgrupper end ved standart knibeøvelser man kan også få dem til at sende en mail hver dag så man husker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Giraffen

Tulipan skriver:

Det lyder vildt at du har tabt dig så meget derhjemme! Tillykke med det
Jeg har prøvet at være medlem af fitnessworld, og jeg kom simpelthen aldrig derned, så det er derfor jeg gerne vil træne hjemme
Hvilke dvder har du brugt, og har det kun været efter fødslen eller også før?

før graviditet og fødsel var jeg i fitnessworld 3-5 gange om ugen men da jeg fik min datter var det AAALT for bøvlet at slæbe hende med og det gav simpelthen for lidt! og jeg ville ikke smutte når faren kom hjem fra arbejde, det var tiden altså for dyrebar til 

jeg er viiiirkelig glad for de her:

http://www.teambeachbody.com/get-fit/fitness-programs

især dem med Tony Horton (mest styrketræning) og dem med Shaun T (meget konditions og styrketræning) og ikke mindst Les Millss Combat med Dan og Rachel (blanding af karate, boksning, intervaltræning, taekwando, styrketræning og ALT muligt andet)

Og så er der Jillian Michaels - et godt sted at starte er de her:

Yoga Meltdown

30 Day Shred

elsker også hendes Body Revolution og hendes Ripped in 30

Hvis man er "utrænet" kan jeg bedst anbefale Jillian Michael og Les Mills Combat

Hende her Gigi har også lavet nogle gode zumba-videoer

Men husk husk husk at du ikke må træne de midterste mavemuskler når du er gravid, du kan risikere at de ikke vil vokse ordentlig sammen efter fødslen!

så bækken, lænd, ben og arme det er bare GOGOGO - fx er squat en rigtig go øvelse både for lænd og bækkenbund  

Jeg bruger også MyFitnessPall app'en til at tracke kalorie-indhold - men det skal du nu nok ikke spekulere så meget i så længe bebs er inde i maven men den er go til bagefter 

Og så har jeg lige vovet at lægge lidt "motivationsbilleder" ved - det er slet ikke det færdige resultat men jeg er godt på vej (til sammenligning ligger der masser af gravidbilleder på min profil)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2013

Tulipan

Giraffen skriver:

før graviditet og fødsel var jeg i fitnessworld 3-5 gange om ugen men da jeg fik min datter var det AAALT for bøvlet at slæbe hende med og det gav simpelthen for lidt! og jeg ville ikke smutte når faren kom hjem fra arbejde, det var tiden altså for dyrebar til 

jeg er viiiirkelig glad for de her:

http://www.teambeachbody.com/get-fit/fitness-programs

især dem med Tony Horton (mest styrketræning) og dem med Shaun T (meget konditions og styrketræning) og ikke mindst Les Millss Combat med Dan og Rachel (blanding af karate, boksning, intervaltræning, taekwando, styrketræning og ALT muligt andet)

Og så er der Jillian Michaels - et godt sted at starte er de her:

Yoga Meltdown

30 Day Shred

elsker også hendes Body Revolution og hendes Ripped in 30

Hvis man er "utrænet" kan jeg bedst anbefale Jillian Michael og Les Mills Combat

Hende her Gigi har også lavet nogle gode zumba-videoer

Men husk husk husk at du ikke må træne de midterste mavemuskler når du er gravid, du kan risikere at de ikke vil vokse ordentlig sammen efter fødslen!

så bækken, lænd, ben og arme det er bare GOGOGO - fx er squat en rigtig go øvelse både for lænd og bækkenbund  

Jeg bruger også MyFitnessPall app'en til at tracke kalorie-indhold - men det skal du nu nok ikke spekulere så meget i så længe bebs er inde i maven men den er go til bagefter 

Og så har jeg lige vovet at lægge lidt "motivationsbilleder" ved - det er slet ikke det færdige resultat men jeg er godt på vej (til sammenligning ligger der masser af gravidbilleder på min profil)

Wow en flot mave du har fået dig!!!
Jeg vil helst sikkert undersøge de forskellige ting du skriver. Jeg er ret nybegynder, det eneste jeg har lavet tidligere er løbetræning og for over et år siden step i fitness. Så skal nok starte stille.
Og tak for rådet med mavemusklerne, det vidste jeg ikke

Anmeld

5. november 2013

Tulipan

Team Putte skriver:

Ja det var dog efter fødslen synes de beskriver godt hvordan man skal knibe og så får du brugt flere muskelgrupper end ved standart knibeøvelser man kan også få dem til at sende en mail hver dag så man husker det

Det ser ud til at være en nice hjemmeside, jeg har tilmeldt mig mailservice nu så jeg kan huske at knibe

Anmeld

5. november 2013

Karla

Tulipan skriver:

Jeg har ikke nogen bold, men det kunne man selvfølgelig skaffe
Har selv set på pilatesdvden, men det var netop for at høre andres erfaringer før jeg købte/lånte dem
Jeg vil undersøge om de kan lånes på biblioteket, der er da smart, for de er lidt pebrede nogle af dem
Kunne du godt holde motivationen oppe til at bruge dem?

Ja, jeg lånte også en bold af mine forældre, for gad ikke købe en, hvis ikke det var noget

Ja, synes det var fint at kunne låne dem. Ville aldrig få købt dem man kan finde enkelte af øvelserne gratis på nettet, så kan man lige afprøve dem inden også.

Altså jeg kom igang på et dumt tidspunkt, så har ikke fået brugt dem så meget, som jeg gerne ville. Jeg har fået utroligt ondt i mit bækken her i slutningen og døjer meget med nogle stride plukveer. Så vil klart anbefale dig at starte op snart. Så kan du nå at træne kroppen lidt op, inden den bliver alt for belastet af baby

Anmeld

5. november 2013

Papillon

I forhold til styrke er jeg ret vild med XHIT's kanal på youtube, særligt hende med det lange sorte hår, hun er hyggelig at træne med

Der ligger vist også en video med øvelser, man kan lave, selvom maven er vokset en del

Anmeld

6. november 2013

Giraffen

Tulipan skriver:

Wow en flot mave du har fået dig!!!
Jeg vil helst sikkert undersøge de forskellige ting du skriver. Jeg er ret nybegynder, det eneste jeg har lavet tidligere er løbetræning og for over et år siden step i fitness. Så skal nok starte stille.
Og tak for rådet med mavemusklerne, det vidste jeg ikke

tak for det det har også krævet en masse hårdt arbejde (men også en sjov proces) 

selvfølgelig skal du lytte til din krop og ikke pludselig blive til atlet mens du er gravid, men kroppen går ikke i stykker af at blive brugt - heller ikke selv om man er gravid

da jeg var gravid kunne jeg:

løbe indtil uge 16-18 ca (så gik maven på blæren)

steppe til ca uge 25 (så gik det for meget i lænden)

og zumba op til fødsel (24 timer inden fødsel helt præcist)

bare man lytter til sin krop så skal det nok gå og især til bækkenet og lænden

jo stærkere du er Nu og fremadrettet jo bedre kan din krop klare fødslen og jo hurtigere kommer du dig igen bagefter, så der er masser af motivation i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.