Tulipan skriver:
Det lyder vildt at du har tabt dig så meget derhjemme! Tillykke med det 
Jeg har prøvet at være medlem af fitnessworld, og jeg kom simpelthen aldrig derned, så det er derfor jeg gerne vil træne hjemme
Hvilke dvder har du brugt, og har det kun været efter fødslen eller også før?
før graviditet og fødsel var jeg i fitnessworld 3-5 gange om ugen
men da jeg fik min datter var det AAALT for bøvlet at slæbe hende med og det gav simpelthen for lidt! og jeg ville ikke smutte når faren kom hjem fra arbejde, det var tiden altså for dyrebar til 
jeg er viiiirkelig glad for de her:
http://www.teambeachbody.com/get-fit/fitness-programs
især dem med Tony Horton (mest styrketræning) og dem med Shaun T (meget konditions og styrketræning) og ikke mindst Les Millss Combat med Dan og Rachel (blanding af karate, boksning, intervaltræning, taekwando, styrketræning og ALT muligt andet)
Og så er der Jillian Michaels - et godt sted at starte er de her:
Yoga Meltdown
30 Day Shred
elsker også hendes Body Revolution og hendes Ripped in 30
Hvis man er "utrænet" kan jeg bedst anbefale Jillian Michael og Les Mills Combat 
Hende her Gigi har også lavet nogle gode zumba-videoer
Men husk husk husk at du ikke må træne de midterste mavemuskler når du er gravid, du kan risikere at de ikke vil vokse ordentlig sammen efter fødslen!
så bækken, lænd, ben og arme det er bare GOGOGO - fx er squat en rigtig go øvelse både for lænd og bækkenbund
Jeg bruger også MyFitnessPall app'en til at tracke kalorie-indhold - men det skal du nu nok ikke spekulere så meget i så længe bebs er inde i maven
men den er go til bagefter 
Og så har jeg lige vovet at lægge lidt "motivationsbilleder" ved - det er slet ikke det færdige resultat men jeg er godt på vej
(til sammenligning ligger der masser af gravidbilleder på min profil)