Kan det virkelig være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Muligheden er der, selvom i ikke havde sex på dagen for din ægløsning. Sæden kan godt overleve i kroppen i nogle dage. Hvis i ikke ønsker en graviditet, hvorfor så ikke bruge noget prævention?

Vi var enige om at gå igang med pb. Og så er der så sket noget som gør at vi ville sætte det i bero. Og planen var så at jeg skulle starte på ppiller igen efter den mens der kommer nu her. Hvis den altså kommer. Og nu havde min cyklus været meget ens i et halvt års tid. Derfor troede jeg at jeg havde æl om tirsdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

mogms

Øhhh jeg er forvirret hvorfor tester du for ÆL når I ikke planlægger graviditet?

Men du har flere og stærkere symptomer end jeg har jeg er pt 4+2 og min g-test var tydelig på 3+2

Men tag en g-test så har du svaret.

Og obs jeg havde en positiv æl test en dag og fik så pletblødning dagen efter og tog en g-test som var positiv. 

Anmeld

5. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nu skriver du at ingen af jet beskytter jer. Kan du være længere henne end du tror. For så kan æl teste godt drille og vise positiv.

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

mogms skriver:

Øhhh jeg er forvirret hvorfor tester du for ÆL når I ikke planlægger graviditet?

Men du har flere og stærkere symptomer end jeg har jeg er pt 4+2 og min g-test var tydelig på 3+2

Men tag en g-test så har du svaret.

Og obs jeg havde en positiv æl test en dag og fik så pletblødning dagen efter og tog en g-test som var positiv. 

Kan godt forstå du er lidt forvirret. Men skulle nok lige have fortalt at jeg mærkede lidt jag i underlivet om søndagen og tænkte at jeg ville teste for at udelukke at det var æl. Men det var det så. Og er nu egentlig også glad for at jeg gjorde det. Ford et gør jeg er lidt mere forberedt end hvis jeg ikke havde gjort det.

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nu skriver du at ingen af jet beskytter jer. Kan du være længere henne end du tror. For så kan æl teste godt drille og vise positiv.

Det tror jeg ikke for jeg havde normal mens den 8. Oktober. Og har lige testet med gå test. Og den viste negativ. Og jeg kunne teste svagt positiv 3+6 sidste gang jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.