Hej de damer.
Sagen er den at kæresten og jeg havde sex fredag aften for en uge siden.
Jeg fik så en positiv test søndag aften.

hvilket kom til min store overraskelse for troede faktisk jeg havde haft æl om tirsdagen.
Vi forsøger ikke som sådan at blive gravide men jeg er ikke på nogen form for prævention. Og kæresten heller ikke.
Kan jeg være blevet gravid?
Jeg har lagt mærke til at jeg har lidt forstærket lugtesans. Eller er faktisk i tvivl for første gang jeg jeg lagde mærke til det. Var sidste mandag. Og det vil jeg vil ikke kunne allerede hvis det er pga graviditet ?
Og for første første gang nogensinde kastede jeg op imens jeg skiftede mit barn på 2,5. H*n havde skidt ved siden af bleen. Og jeg plejer altså ikke at være sart. Så ja det var en hyggelig omgang stiftningen igår. Hehe
Jeg vågner så op fra en middagslur nu her og jeg har simpelthen den ledeste kvalme.
Synes ikke som sådan mine bryster er mere ømme end normalt som de bliver op til mens. Men så vidt jeg husker havde jeg heller ikke ømme bryster i min første graviditet.
Jeg synes så derimod at jeg føler mig lidt mere træt end normalt.
Hvor hurtigt fik i kvalme?
Havde i kvalme allerede i uge 3.? Jeg vil nemlig hvis jeg er gravid være ca 3+0 idag.
Hvis det altså kan lade sig gøre at blive gravid når vi havde sex om fredagen og jeg stod med en positiv æl test søndag. Så jeg vil jo i princippet først have æl i mandags.
Håber ikke det blev for rodet.
Og håber i vil svare
Anmeld