så starter jeg idag puha blev så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

ja det må jeg ærlig indrømme
jeg vejet for 4 år siden 70 kilo har så fået to børn der tog jeg ca 50 kilo på i alt hvor den sidst af vægt er for 2 1/2 år siden jeg tabt mig så 40 kilo igen og var enlig ved at være glad
så for 1 år 4 mdr siden blev jeg alvorlig syg og måttet i meget stærk medicin var ved at død jeg overlevet men er stadig på stærk medicin små 46 piller om dagen er gået fra 59 piller..
men ja idag siger vægten 123.6 kilo og hold op hvor jeg grader så har idag besluttet mig at trosse min sygdom læger osv hvis jeg ikke skal gå helt ned med flaget så skal den vægt ned NU
jeg skal giftes om et år ca Dato ikke fastlagt endnu og mit mål er at veje 75 kilo til den tid

jeg skriver hver mandag hvordan det går men vil pt ikke frem med hvem jeg er jeg er t otal knust

mvh mor til to

Du fortjener et Knus 

Jeg burde også få taget mig sammen, men er på så deprimeret for tiden at jeg hellere vil gribe en cola og ligge mig på sofaen end jeg vil ud og motionere, men du er en inspiration til at komme igang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

smølfine

Anonym skriver:

ja det må jeg ærlig indrømme
jeg vejet for 4 år siden 70 kilo har så fået to børn der tog jeg ca 50 kilo på i alt hvor den sidst af vægt er for 2 1/2 år siden jeg tabt mig så 40 kilo igen og var enlig ved at være glad
så for 1 år 4 mdr siden blev jeg alvorlig syg og måttet i meget stærk medicin var ved at død jeg overlevet men er stadig på stærk medicin små 46 piller om dagen er gået fra 59 piller..
men ja idag siger vægten 123.6 kilo og hold op hvor jeg grader så har idag besluttet mig at trosse min sygdom læger osv hvis jeg ikke skal gå helt ned med flaget så skal den vægt ned NU
jeg skal giftes om et år ca Dato ikke fastlagt endnu og mit mål er at veje 75 kilo til den tid

jeg skriver hver mandag hvordan det går men vil pt ikke frem med hvem jeg er jeg er t otal knust

mvh mor til to

Jeg synes det er flot at du har taget beslutningen om at ændre dit liv.

Sørg for at have en masse lækkre frugt og grønt hjemme og at der ikke er noget der kan friste. Skift ris, pasta og kartofler ud med noget groft eller minimer indtaget af det. Spis masser af fisk, kylling og andet magert kød.

Det er jo de små ting der tæller, drop smøret på brødet, sukker i the/kaffe, kage eller slik til aftenhyggen skiftes ud med groft knækbrød med mager ost eller noget frugt.

Og drik rigeligt med vand.

Motion er jo meget andet end fitnesscenter og løb i det fri Tag børnene med i skoven, på stranden eller bare ud at gå. Hvis I har en trampolin, så op og hop på den. Hulahopring i stuen. Der findes masser af videoer på youtube, hvor du kan lave workout hjemme i stuen. En tur i svømmehallen med børnene.

Held og lykke med det.

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

mange tak for de dejlig svar jeg er utrolig lettet håber virkelig jeg klare det denne gang...
har aldrig i mit liv trod jeg skulle gå med tanken om jeg væmmes ved min egen krop men det er desværre sådan landet ligger pt ved det skyldes jeg er syg men det er ikke oki de læger skulle have hjulpet mig for længst men nej du må ikke det kan koste dig livet jeg gider ikke høre mere på dem jeg er træt af det hele den vægt skal ned hvis jeg ikke skal bliver total knust og hvis jeg skal blive ved med at være en glad mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.