så starter jeg idag puha blev så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
12 svar
3 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

ja det må jeg ærlig indrømme
jeg vejet for 4 år siden 70 kilo har så fået to børn der tog jeg ca 50 kilo på i alt hvor den sidst af vægt er for 2 1/2 år siden jeg tabt mig så 40 kilo igen og var enlig ved at være glad
så for 1 år 4 mdr siden blev jeg alvorlig syg og måttet i meget stærk medicin var ved at død jeg overlevet men er stadig på stærk medicin små 46 piller om dagen er gået fra 59 piller..
men ja idag siger vægten 123.6 kilo og hold op hvor jeg grader så har idag besluttet mig at trosse min sygdom læger osv hvis jeg ikke skal gå helt ned med flaget så skal den vægt ned NU
jeg skal giftes om et år ca Dato ikke fastlagt endnu og mit mål er at veje 75 kilo til den tid

jeg skriver hver mandag hvordan det går men vil pt ikke frem med hvem jeg er jeg er t otal knust

mvh mor til to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

6800

du får lige en kender det kun alt for godt....har selv taget små 20 kilo på siden jeg blev gravid med den første, frygter hvordan jeg kommer til at se ud, når vi engang har fået nr 2

Anmeld

4. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig meget held og lykke med det hele! Vh stine

Anmeld

4. november 2013

LMX

Anonym skriver:

jeg vejet for 4 år siden 70 kilo har så fået to børn der tog jeg ca 50 kilo på i alt hvor den sidst af vægt er for 2 1/2 år siden jeg tabt mig så 40 kilo igen og var enlig ved at være glad
så for 1 år 4 mdr siden blev jeg alvorlig syg og måttet i meget stærk medicin var ved at død jeg overlevet men er stadig på stærk medicin små 46 piller om dagen er gået fra 59 piller..
men ja idag siger vægten 123.6 kilo og hold op hvor jeg grader så har idag besluttet mig at trosse min sygdom læger osv hvis jeg ikke skal gå helt ned med flaget så skal den vægt ned NU
jeg skal giftes om et år ca Dato ikke fastlagt endnu og mit mål er at veje 75 kilo til den tid

jeg skriver hver mandag hvordan det går men vil pt ikke frem med hvem jeg er jeg er t otal knust

mvh mor til to

Tillykke med beslutningen! 

Der er ingen tvivl om at du KAN hvad du sætter dig for. Selvom det bliver hårdt til tider.

Jeg har selv levet et liv med overvægt. Så jeg ved hvordan du har det. (Har tabt mig fra 130kg-76kg)

HEP HEP 

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Tillykke med beslutningen! 

Der er ingen tvivl om at du KAN hvad du sætter dig for. Selvom det bliver hårdt til tider.

Jeg har selv levet et liv med overvægt. Så jeg ved hvordan du har det. (Har tabt mig fra 130kg-76kg)

HEP HEP 

mange tak
kan du fortælle lidt om hvordan du har gjort det

jeg har tænkt mig lave kosten om
dyrke motion

men igen der er granser for hvor meget jeg kan da jeg stadig har problemer med hjertet og mit kræsløb da alle min organer var ved at sætte ud men er på ratte vej med det hele

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Rigtig meget held og lykke med det hele! Vh stine

mange tak

Anmeld

4. november 2013

LMX

Anonym skriver:

mange tak
kan du fortælle lidt om hvordan du har gjort det

jeg har tænkt mig lave kosten om
dyrke motion

men igen der er granser for hvor meget jeg kan da jeg stadig har problemer med hjertet og mit kræsløb da alle min organer var ved at sætte ud men er på ratte vej med det hele

Jeg blev indstillet til en fedmeoperation. Og den har selvfølgelig gjort sit, men udover det så har jeg bare sørget for at spise mindre end jeg forbrænder. Dvs jeg har været meget opmærksom på kalorierne. 

Egentlig har jeg ikke motioneret det vilde fordi jeg hellere vil bruge min tid anderledes.

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg blev indstillet til en fedmeoperation. Og den har selvfølgelig gjort sit, men udover det så har jeg bare sørget for at spise mindre end jeg forbrænder. Dvs jeg har været meget opmærksom på kalorierne. 

Egentlig har jeg ikke motioneret det vilde fordi jeg hellere vil bruge min tid anderledes.

hvordan bliver man indstillet til sådan en og hvad er der af fordele og ulæmper ved den

Anmeld

5. november 2013

LMX

Anonym skriver:

hvordan bliver man indstillet til sådan en og hvad er der af fordele og ulæmper ved den

Man skal opfylde en del krav og jeg ved de er blevet hårdere.

F.eks skal man vist ha et BMI på over 50 nu hvor det var 40 dengang jeg blev opereret.

Du KAN sagtens på egen hånd. 

Operationen holder vægten nede for mit vedkommende, men jeg skal stadig kæmpe for at smide de overflødige kilo.

Anmeld

5. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

mvh mor til to

Jeg hepper på dig :-)

jeg har hadt stor glæde af madlog, selvom jeg normalt ikke er til sådan noget så har det været en kæmpe hjælp, når man lige kom ind i det... Og det er relativt nemt.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.