Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albertsen92 skriver: Ved heller ikke hvor meget jeg tror på sådan noget, men jeg er bare så desperat. så er villig til det meste Men ja, man skal være klar, men det kan måske puste lidt til det. skal nok opdatere. Forhåbentlig om at jeg har født
Ved heller ikke hvor meget jeg tror på sådan noget, men jeg er bare så desperat. så er villig til det meste Men ja, man skal være klar, men det kan måske puste lidt til det. skal nok opdatere. Forhåbentlig om at jeg har født
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertsen92 skriver: Ja, øv.. Er nu går 2 dage over tid Så i aften prøver jeg den vecocktail andre har haft succes med. Gider slet ikke mere, vil bare se min lille pige nu, og kunne bukke mig ned osv. Når jeg ligger ned ligger hun under mine ribben, det er så ubehageligt! Synes den har ændret form en smule, eller er det bare mig?
Ja, øv.. Er nu går 2 dage over tid Så i aften prøver jeg den vecocktail andre har haft succes med. Gider slet ikke mere, vil bare se min lille pige nu, og kunne bukke mig ned osv. Når jeg ligger ned ligger hun under mine ribben, det er så ubehageligt! Synes den har ændret form en smule, eller er det bare mig?
åh kan godt forstå dig.. jeg gik selv 7 dage over tid, og det er ulidligt, kan huske da jeg var gået 1 dag over hvor lang tid det føles! men tænk på at nu varer det ikke mange dage endnu.. ved godt det ik hjælper, men når hun er ude er ventetiden glemt
en masse vestøv til dig tror også man kan se inde på mine oprettede debatter at jeg skriver noget om at gå over tid
Albertsen92 skriver: En lille hurtigupdate! Fødte i nat kl 4.07, en super hurtig og god fødsel!
En lille hurtigupdate! Fødte i nat kl 4.07, en super hurtig og god fødsel!
Stort tillykke
Albertsen92 skriver: YaEn lille hurtigupdate! Fødte i nat kl 4.07, en super hurtig og god fødsel!
YaEn lille hurtigupdate! Fødte i nat kl 4.07, en super hurtig og god fødsel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128