Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albertsen92 skriver: Ja, øv.. Er nu går 2 dage over tid Så i aften prøver jeg den vecocktail andre har haft succes med. Gider slet ikke mere, vil bare se min lille pige nu, og kunne bukke mig ned osv. Når jeg ligger ned ligger hun under mine ribben, det er så ubehageligt! Synes den har ændret form en smule, eller er det bare mig?
Ja, øv.. Er nu går 2 dage over tid Så i aften prøver jeg den vecocktail andre har haft succes med. Gider slet ikke mere, vil bare se min lille pige nu, og kunne bukke mig ned osv. Når jeg ligger ned ligger hun under mine ribben, det er så ubehageligt! Synes den har ændret form en smule, eller er det bare mig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Ihhh synes godt nok også bare timerne snegle sig afsted og man kan slet ikke være i kroppen mere og intet sker der.Ønsker dig held og lykke med vecocktailen håber den virker på dig
Ihhh synes godt nok også bare timerne snegle sig afsted og man kan slet ikke være i kroppen mere og intet sker der.Ønsker dig held og lykke med vecocktailen håber den virker på dig
CamillaSoefelt skriver: Åh hvor jeg føler med dig, er selv gået 4 dage over tid og er nu på femtedagen;/. Kom nu ud til os;-)!Hvilken vecoctail er det?
Åh hvor jeg føler med dig, er selv gået 4 dage over tid og er nu på femtedagen;/. Kom nu ud til os;-)!Hvilken vecoctail er det?
DianaRJS skriver: det har du ihvertfald! kunne slet ikke forstille mig at gå overtid, jeg ville blive fuldstændig skør i bolden tror jeg
det har du ihvertfald!
kunne slet ikke forstille mig at gå overtid, jeg ville blive fuldstændig skør i bolden tror jeg
Albertsen92 skriver: Stakkels os Tak, det håber jeg virkelig også den gør. Den virkede på min søster ihvertfald
Stakkels os Tak, det håber jeg virkelig også den gør. Den virkede på min søster ihvertfald
Monski skriver: Wow hvor går tiden hurtigt - har fulgt lidt med på sidelinien Håber det virker så i snart får jeres guldklump i armene, det er det mest fantastiske øjeblik!
Wow hvor går tiden hurtigt - har fulgt lidt med på sidelinien Håber det virker så i snart får jeres guldklump i armene, det er det mest fantastiske øjeblik!
BigHope13 skriver: Ejjj hvor fedt, jeg tror ikke selv så meget på de der sæt igang ting, men tror at hvis man er igang med gødningen så kan noget af det lige sætte skub i det sidste. du må endelig opdatere om det har en effekt for så skal jeg da vist ud og handle Hahaog ja stakkels os,
Ejjj hvor fedt, jeg tror ikke selv så meget på de der sæt igang ting, men tror at hvis man er igang med gødningen så kan noget af det lige sætte skub i det sidste. du må endelig opdatere om det har en effekt for så skal jeg da vist ud og handle Hahaog ja stakkels os,
Albertsen92 skriver: Ved heller ikke hvor meget jeg tror på sådan noget, men jeg er bare så desperat. så er villig til det meste Men ja, man skal være klar, men det kan måske puste lidt til det. skal nok opdatere. Forhåbentlig om at jeg har født
Ved heller ikke hvor meget jeg tror på sådan noget, men jeg er bare så desperat. så er villig til det meste Men ja, man skal være klar, men det kan måske puste lidt til det. skal nok opdatere. Forhåbentlig om at jeg har født
Albertsen92 skriver: Åh nej, det var længe ! Forstår dig
Åh nej, det var længe ! Forstår dig
Albertsen92 skriver: Åh, det er bare så øv Jeg har lagt et billede ind af opskriften længere oppe, håber den virker den virkede ihvertfald på min søster, hun fødte nogle timer efter.
Åh, det er bare så øv Jeg har lagt et billede ind af opskriften længere oppe, håber den virker den virkede ihvertfald på min søster, hun fødte nogle timer efter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128