Ideer kalendergave pige 4,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
5 svar
3 synes godt om
3. november 2013

Mussen2

Har I nogen ideer til gode kalendergaver til en pige 4,5 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er der blevet købt malebøger, skrivebøger, pixibøger, fine strømper, klistermærker, jule snoller, tatoveringer. 

Og eller ku det være chokolade julekalender til d 1/12, fint hårpynt, undertøj, farvekridt, tucher, og andet kreative ting.

Og eller ka Nissen også godt finde på at lave sjov med madpakken.

Feks male på et helt æg, stikke rugbrøds maden ud som et juletræ/ julehjerte, pakke madpakken ind i gaveparpir, farve malken. Vh stine

Anmeld

3. november 2013

Mussen2

StineW79 skriver:

Her er der blevet købt malebøger, skrivebøger, pixibøger, fine strømper, klistermærker, jule snoller, tatoveringer. 

Og eller ku det være chokolade julekalender til d 1/12, fint hårpynt, undertøj, farvekridt, tucher, og andet kreative ting.

Og eller ka Nissen også godt finde på at lave sjov med madpakken.

Feks male på et helt æg, stikke rugbrøds maden ud som et juletræ/ julehjerte, pakke madpakken ind i gaveparpir, farve malken. Vh stine

Rigtig gode ideer - tak!

Anmeld

3. november 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Har I nogen ideer til gode kalendergaver til en pige 4,5 år?

laura er jo godt nok kun 2men hun får bøger, tandbørste, spænder, pebernødder, nissehue, køkken ting til sit legehus, forklæde, tøj til dukke lise, en nisse, nattøj. Det er det jeg lige ka huske

Anmeld

3. november 2013

Kløver

Hvad med
Perler til perleplader, kreativt som tuscher og en malebog, male efter tal for mindre børn, nogle søde hårbånd, elastikker, spænder, bondegårdsdyr, en lille bog, mandariner/rosinpakke/frugstang, legemad, tøj til dukke hvis hun har sådan en, sød pude eller andet pynt til værelset, julepynt, papir så i kan klippe julehjerter, nissehue, julekugle med navn på, perler til at lave armbånd, nogle af de der plastikdimser at sætte i egerne på cyklen, puslespil, lille billedramme

Var hvad jeg lige kunne komme på af ideer, ved ikke om det passer på din datter eller alder, men så var der da lidt inspiration

Anmeld

4. november 2013

Ciss

Jeg plejer at blande fornuftige ting ind imellem. Ting, hun uanset skulle ha. F eks: Nissehue, tandbørste, børnetandpasta, sokker, hårspænder, farveblyanter (kan fordeles med et par stykker ad gangen over flere dage, hvis man vil), viskelæder eller truser.

Ellers er mine bud: kugle med snevejr, nisse-glansbilleder/klistermærker, små chokoladejulemænd el lign, julepynt til rummet eller lille puslespil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.