Nf??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
10 svar
2 synes godt om
3. november 2013

et-ønske

Har i fået tid til nf scanning?

Min læge sagde at tiden kommer automatisk når hun opretter vandrejournalen - men jeg har ikke hørt noget endnu, jeg er udemærket klar over at der er nogle uger til, men jeg kan bare godt lide at vide sådan noget nåååå ja og tælle ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Franzén

Jeg fik afvide jeg selv skulle gå ind og booke den. Men ved ikke om det er forskelligt fra hospital til hospital

Anmeld

4. november 2013

Morigen

et-ønske skriver:

Min læge sagde at tiden kommer automatisk når hun opretter vandrejournalen - men jeg har ikke hørt noget endnu, jeg er udemærket klar over at der er nogle uger til, men jeg kan bare godt lide at vide sådan noget nåååå ja og tælle ned

Jeg har ikke engang fået lavet vandrejournal endnu, det skal jeg først næste fredag hvor jeg er 10 uger henne...

Anmeld

4. november 2013

Astrid1984

Jeg var til læge i onsdags og i lørdags var der allerede brev i postkassen, den 22 november

Anmeld

4. november 2013

et-ønske

Astrid1984 skriver:

Jeg var til læge i onsdags og i lørdags var der allerede brev i postkassen, den 22 november

Uhhhh det må være skønt at have fået en dato

Tror jeg prøver at ringe til dem

Anmeld

4. november 2013

Papillon

Vi skal også selv ind og booke, er tilknyttet Herlev Så nu venter jeg bare på at få mit skema for praktik, som lige præcis er de samme uger som NF skal ligge.. Vente vente

Anmeld

4. november 2013

Mitlivsommooor

et-ønske skriver:

Jeg har ikke fået en tid endnu. Har en tid ved min læge d. 24 og der skal vi udfylde vandrejournal og så ville hun give mig nogle flere datoer snakkede hun om.

Anmeld

5. november 2013

et-ønske

Så kom brevet med en tid, synes godt nok der er lang tid til jeg skal til nf den 2/12 hvor jeg vil være 13+6, så det er da absolut på et hængende hår.

Første besøg ved jm den 19/12

Anmeld

5. november 2013

et-ønske

et-ønske skriver:

Så kom brevet med en tid, synes godt nok der er lang tid til jeg skal til nf den 2/12 hvor jeg vil være 13+6, så det er da absolut på et hængende hår.

Første besøg ved jm den 19/12

Ups jeg er "kun" 12+6 den 2/12 - så det er vist helt som det skal være

Anmeld

6. november 2013

Klartilbaby

Jeg har ikke været til læge endnu, skal jeg først om to uger. Der er jeg 10+4, så er faktisk lidt sent jeg skal til læge, men kunne ikke få tider før der kunne passe mig. Men så er der da egentlig ikke ret lang respnstid fra scannings klinikken  nå det går nok det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.