Vandrejournal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

LinLin

Det forstår jeg heller ikke 

de kan da ikke tage blodprøver på mig, når jeg kun er 6+2 kan de? Mener bare at man skal være 8 uger henne før de kan det?

De kan godt tage nogle af dem tror jeg  men ved at fx den der double test er først fra uge 8 - etellerandet... Så det ville da være fjollet, med mindre man er pjattet med blodprøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg testede heller ikk hos lægen, men var da forbi ret tidligt hvor jeg skulle tjekkes i understellet for kønssygdomme tror jeg nok  Og så spurgte de til vores situation, med arbejde/studie og netværk. (For at vide om vi var "normalt fungerende" eller skulle have nogen ekstra tilbud), det var vidst det 

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

LinLin skriver:

De kan godt tage nogle af dem tror jeg  men ved at fx den der double test er først fra uge 8 - etellerandet... Så det ville da være fjollet, med mindre man er pjattet med blodprøver

Det er jeg BESTEMT ikke hehe 

Men sidst skulle jeg have taget den der double test på Herlev hospital 

Anmeld

3. november 2013

LinLin

MMOGM skriver:

Det er jeg BESTEMT ikke hehe 

Men sidst skulle jeg have taget den der double test på Herlev hospital 

Nå..i aarhus er det hos lægen.. Det troede jeg bare det var alle steder

Så er det måske det du skal - ellers er der da ikke megen fidus ved at have en tid allerede, synes jeg

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Jeg testede heller ikk hos lægen, men var da forbi ret tidligt hvor jeg skulle tjekkes i understellet for kønssygdomme tror jeg nok  Og så spurgte de til vores situation, med arbejde/studie og netværk. (For at vide om vi var "normalt fungerende" eller skulle have nogen ekstra tilbud), det var vidst det 

okay, håber bare jeg skal have en blodprøve så, hehe 

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

LinLin skriver:

Nå..i aarhus er det hos lægen.. Det troede jeg bare det var alle steder

Så er det måske det du skal - ellers er der da ikke megen fidus ved at have en tid allerede, synes jeg

Nej sådan har jeg det også lidt hehe.

må se hvad de siger torsdag 

Anmeld

4. november 2013

Clisolka

MMOGM skriver:

Hvornår fik i jeres vandrejournal i 2. Graviditet? 

Jeg fik i uge 6+ - jeg har diabetes, så vandrejournalen skulle være klar så tidligt som muligt fordi jeg skulle dobbelttjekkes i graviditeten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.