Vandrejournal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
16 svar
4 synes godt om
3. november 2013

MMOGM

Hvornår fik i jeres vandrejournal i 2. Graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

2babygirls

MMOGM skriver:

Hvornår fik i jeres vandrejournal i 2. Graviditet? 

Uge 9

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

2babygirls skriver:

Uge 9

Okay, jeg skal til lægen torsdag og der vil jeg være 6+2, tror du at jeg får en vandrejournal der? Synes bare det er tidligt.

Anmeld

3. november 2013

2babygirls

MMOGM skriver:

Okay, jeg skal til lægen torsdag og der vil jeg være 6+2, tror du at jeg får en vandrejournal der? Synes bare det er tidligt.

Nej , tror bare de laver en test, og ber dig komme igen. Sådan var det her 

Da jeg kom igen i uge 9 udfyldte sygeplejersken nærmest alt og sendte mig videre ind til lægen, som kun kunne sige tak for idag 

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

2babygirls skriver:

Nej , tror bare de laver en test, og ber dig komme igen. Sådan var det her 

Da jeg kom igen i uge 9 udfyldte sygeplejersken nærmest alt og sendte mig videre ind til lægen, som kun kunne sige tak for idag 

I Tlf sagde lægen bare til mig at de ikke ville bekræfte det, hvis eg selv havde testet hjemmefra 

Ringede nemlig og bad om blodprøve. Det ville hun ikke give mig, da jeg havde positive test hjemmefra og sagde "jamen har du positive tests, så er du gravid". 

Så tænker at de ikke vil lave en test? 

Anmeld

3. november 2013

vitapigen

Jeg skal afsted på onsdag hvilket er 9+3 og der får jeg lavet vandrejournal.

Anmeld

3. november 2013

2babygirls

I Tlf sagde lægen bare til mig at de ikke ville bekræfte det, hvis eg selv havde testet hjemmefra 

Ringede nemlig og bad om blodprøve. Det ville hun ikke give mig, da jeg havde positive test hjemmefra og sagde "jamen har du positive tests, så er du gravid". 

Hmmm, måske du bare skal tisse på en pind ??? Ellers laver de den nu, og så skal du komme tilbage til blodprøve. I uge 9

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

2babygirls skriver:

Hmmm, måske du bare skal tisse på en pind ??? Ellers laver de den nu, og så skal du komme tilbage til blodprøve. I uge 9

Ja, det er ikke til at vide hehe 

Må se hvad der sker torsdag.

Anmeld

3. november 2013

LinLin

MMOGM skriver:

Jeg har aldrig fået det bekræftet af lægen! Har også først haft tider i uge 9, så man både får lavet de der 1000 blodprøver og vandrejournal...

Forstår ikke hvorfor du har en tid hvis du allerede har fået at vide de ikke vil tage blodprøve/lave en "tis-test"...?

Anmeld

3. november 2013

MMOGM

LinLin skriver:

Jeg har aldrig fået det bekræftet af lægen! Har også først haft tider i uge 9, så man både får lavet de der 1000 blodprøver og vandrejournal...

Forstår ikke hvorfor du har en tid hvis du allerede har fået at vide de ikke vil tage blodprøve/lave en "tis-test"...?

Det forstår jeg heller ikke 

de kan da ikke tage blodprøver på mig, når jeg kun er 6+2 kan de? Mener bare at man skal være 8 uger henne før de kan det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.