Kropsbehåring på børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.977 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2013

Anonym trådstarter

Okay nu gjorde min mor mig lige urolig

Hun siger at hun har opdaget at min datter på 4 år har ret mange hår på benene. Det synes hun virker lidt unaturligt. Jeg har også selv lagt mærke til at hun har ret mange hår på ryggen. Altså lyse, korte hår, men alligevel.

Det har ikke været noget jeg har tænkt over før nu

Har dit barn/børn hår på kroppen i den alder? Skal siges at hendes far har MEGET hår på brystet osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

janne1986

Min datter har også lyse hår på benene... Og alle har jo hår på kroppen  

vores mindste har flere lyse hår ved skulderen end dAn store... Det er nok forskelligt

Anmeld

3. november 2013

LinLin

Adam var ret behåret på ryggen ved skulderbladene da han blev født - han har faktisk stadig "meget" nu hvor han er blevet 3 år i hvert fald meget mere end hans storebror på 7 (og hans mor ) men heldigvis er det lyse hår!

Men Adams far er meget mere behåret end Davids så jeg tror da bare det er genetisk

Anmeld

3. november 2013

Anonym

Anonym skriver:

Hun siger at hun har opdaget at min datter på 4 år har ret mange hår på benene. Det synes hun virker lidt unaturligt. Jeg har også selv lagt mærke til at hun har ret mange hår på ryggen. Altså lyse, korte hår, men alligevel.

Har dit barn/børn hår på kroppen i den alder? Skal siges at hendes far har MEGET hår på brystet osv.

Mht hår på ryggen kan jeg fortælle at jeg i en alder af 20 også har rigtig mange lyse hår på ryggen, samt skulderbladene og imellem dem. Jeg har valgt ikke at gøre noget ved det da jeg tror det for mit vedkommende kan blive et fuldtidsjob, men de har aldrig generet mig og er aldrig blevet drillet med det :-)

Anmeld

3. november 2013

Zelinasmor

Jeg har lyse hår/lange dun på hele maven. De er specielt tydelige hvis jeg har fået sol. Min datter på knap 2 har sorte korte hår på hele ryggen og har haft det siden fødslen. Hendes far er ½ grønlænder, så det er ganske naturligt ifølge lægen. Ville slappe helt af hvis jeg var dig. 

Anmeld

3. november 2013

Valle81

Mine drenge har også godt med dun på hele kroppen, de forsvinder med varerne:-)

Anmeld

3. november 2013

Ciss

Jeg kan huske at vi sammenlignede hår på ben og arme en gang i småklasserne. Det var ret forskelligt både med tanke på tæthed, længde og farve - så det er sikkert bare en af disse ting, som er forskellig fra person til person. Med mindre det er meget skæmmende ville jeg ikke være urolig for det.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar, så vil jeg holde med at bekymre mig igen

Anmeld

3. november 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Isabella på 2,5 har også lidt lyse hår på benene.
Og hun har også ned af ryggen. Og ja faktisk på hele kroppen. Og det er normalt de har det.
Isabella var helt fyldt med små din over det hele da hun blev født. Hun lignede næsten en fugleunge hehehe.
Og det samme havde min lillebror.

Anmeld

3. november 2013

Monski

Anonym skriver:

Anthon har MEGET hår på ryggen!! Altså når han er i vad eller svømmehal ser det helt sindssygt ud, men det har han altid haft
Tror faktisk ikke det er unormalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.