hjælp til ammebrikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

morlinen

Jeg siger det samme som FrkZier

Jeg har altid skoldet dem i mikroen i en bøtte med vand og et lille skvæt citronsaft. Bare den der gule plasticcitron man kan købe. Det fjerner den hinde der er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

camilla10

Kan de erfarne damer sige noget om, hvordan man ved, hvilken størrelse man skal bruge?

Anmeld

3. november 2013

ano14316

Annemette07 skriver:

Er der nogen der har oplevet at der ligesom er kommet en hinde af fedt på deres ammebrikker så de ikke længere kan sidde ordentlig fast?

Jeg har dem fra medela af, og jeg kan ikke længere bruge dem da de hele tiden falder af ved det mindste. Har skoldet dem som de skulle men den fedthinde der er på dem forsvinder ikke. Har prøvet at gnide dem ind i groft salt men det hjalp ikke, så hvis der er nogen som har nogle gode råd jeg kan prøve vil jeg være lykkelig

Spurgte i ønskebørn hvor vi købte dem, men der kunne de ikke hjælpe, de sagde det skulle være nok så længe jeg skoldede dem.

Shhhh du må ikke sige det til nogen...
Jeg vaskede mine i neutral opvaskemiddel, skyllede dem grundigt og skoldede dem til sidst..
Og når de blev matte af kalk fra det kogende vand lagde jeg dem i eddikevand...

Anmeld

3. november 2013

ano14316

camilla10 skriver:

Kan de erfarne damer sige noget om, hvordan man ved, hvilken størrelse man skal bruge?

Hvis det niver er de for små.. der skal være plads til at brystvorten bliver suget godt ud i, og da jeg brugte de store ved jeg ikke hvordan det er hvis de er for store.

Anmeld

3. november 2013

camilla10

ano14316 skriver:

Hvis det niver er de for små.. der skal være plads til at brystvorten bliver suget godt ud i, og da jeg brugte de store ved jeg ikke hvordan det er hvis de er for store.

Hmm.. Sagen er den, at jeg af en læge har fået at vide, at jeg kan få brug for ammebrik pga en skæv brystvorte. Så ville jeg jo gerne kende størrelsen, så jeg kan sende manden på apoteket, hvis det bliver nødvendigt. Køber man så bare forskellige størrelser og prøver sig frem? Ved du, hvor mange størrelser, der er? og er de ikke ret dyre?

Anmeld

3. november 2013

ano14316

camilla10 skriver:

Hmm.. Sagen er den, at jeg af en læge har fået at vide, at jeg kan få brug for ammebrik pga en skæv brystvorte. Så ville jeg jo gerne kende størrelsen, så jeg kan sende manden på apoteket, hvis det bliver nødvendigt. Køber man så bare forskellige størrelser og prøver sig frem? Ved du, hvor mange størrelser, der er? og er de ikke ret dyre?

Jo de er ret dyrer jeg "lånte" mine på sygehuset
Jeg kan ikke anbefale avents..
Jeg brugte medela, dem synes jeg klart var bedst..
På ønskebørns hjemmeside står der mål på, måske du kan måle dig frem..
jeg vil så sige hvis dit barn kan få ordentlig fat er det ikke sikkert du behøver dem.

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/pusle-og-pleje /ammegrej/medela-contact-ammebrik,-2-stk/c-23/c-21 2/p-10852

Anmeld

4. november 2013

FrkZier

Annemette07 skriver:

Hvad er autocitron ?

citron saft på de der små flasker

Anmeld

11. november 2013

camilla10

ano14316 skriver:

Jo de er ret dyrer jeg "lånte" mine på sygehuset
Jeg kan ikke anbefale avents..
Jeg brugte medela, dem synes jeg klart var bedst..
På ønskebørns hjemmeside står der mål på, måske du kan måle dig frem..
jeg vil så sige hvis dit barn kan få ordentlig fat er det ikke sikkert du behøver dem.

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/pusle-og-pleje /ammegrej/medela-contact-ammebrik,-2-stk/c-23/c-21 2/p-10852

Tusinde tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.