Jeg er så glad for min cykel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.438 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Monica

at I liiige må se den...

Vi fik denne skønne Nihola cykel hjem igår, så G og undertegnede har været på den 1. tur i dag... Han var lidt skeptisk over at skulle op i den store cykel  - men som I kan se blev han totalt mugfjæs da han skulle op....

Jeg er bare så glad for den og vi har købt en sele så en lift/autostol kan spændes fast nede i... Det er sgu da smart at man ikke altid skal gå med barnevognen eller tage bilen...

Moni - bare glad...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Kaufie

Hvor er den smart, men hvordan er dit udsyn til vejen - nu kører jeg selv på nogen rimelig hullede veje....  - og hvad måtte du slippe for den?

Blev han ikke glad efter køreturen?

Anmeld

24. juli 2009

Ny mor

Hvor fedt! Kender efterhånden flere mødre der har sådan en, og bare er superglade for den!

Birgitte

Anmeld

24. juli 2009

Monica

Udsynet er overraskende godt! Kassen med kaleche går kun lidt over styret og der er "vinduer" i så jeg kan kigge hele vejen igennem vognen - og den er gennemsigtig den forreste del...

Uha, den var sgu dyr... Så med fare for at støde nogen, så har vi givet 15000kr for den. Ville egentlig gerne ha købt en brugt, men de var ikke det store at spare... Så hvis jeg kan sælge den til 8-10000 om nogle år, så er jeg godt tilfreds!!!!

Og Gustav er sur fordi vi IKKE skulle kører mere... Jeg er jo høj gravid, så kører ikke 10kms tur...

Moni

Anmeld

24. juli 2009

Juniors mor

Ååhh hvor er jeg misundelig!!! Den er så lækker den cykel og slet ikke så klodset og tung som Christiania-cyklen, så man kan rent faktisk overhale den, når man cykler på en cykelsti i byen . Ville rigtig gerne have en, men nu har vi lige købt en bil og manden siger at træerne ikke gror ind i himlen......

Anmeld

25. juli 2009

sbs78

Fed cykel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.