Børnepasning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Nessie

Vi skal giftes til december, og har overhovedet ikke tænkt at børnene ikke skulle med. Den mindste skal godt nok døbes samtidig, men alle børnene skulle med uanset hvad.

Vi laver bare et hjørne de kan lege i, og der er jo masser af voksne til at hølde øje med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Vi skal giftes til december, og har overhovedet ikke tænkt at børnene ikke skulle med. Den mindste skal godt nok døbes samtidig, men alle børnene skulle med uanset hvad.

Vi laver bare et hjørne de kan lege i, og der er jo masser af voksne til at hølde øje med dem.

Ja men jeg synes personligt bare ikke at børn høre sig til et bryllup  tænker bare berusede mange mennesker og små børn der skal se på osv det bryder jeg mig ikke om  så hellere de er et sted hvor der 100 % fokus på dem.. men det er jo hver sin holdning  

Det kan selvfølgelig blive enden af det at vi bliver nød til at have hende med, men så bare helst hun blev passet i stedet for

Anmeld

4. november 2013

Nessie

Anonym skriver:

Ja men jeg synes personligt bare ikke at børn høre sig til et bryllup  tænker bare berusede mange mennesker og små børn der skal se på osv det bryder jeg mig ikke om  så hellere de er et sted hvor der 100 % fokus på dem.. men det er jo hver sin holdning  

Det kan selvfølgelig blive enden af det at vi bliver nød til at have hende med, men så bare helst hun blev passet i stedet for

Ha ha, ja men det er nok også fordi vi ikke rigtig forventer at folk bliver fulde
Det er til frokost, og dér plejer det jo at gå rimelig stille af sig, og så kommer det selvfølgelig også an på gæsterne. Men mange har små børn med, så det giver helt sig selv, at der ikke bliver drukket vildt meget

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ha ha, ja men det er nok også fordi vi ikke rigtig forventer at folk bliver fulde
Det er til frokost, og dér plejer det jo at gå rimelig stille af sig, og så kommer det selvfølgelig også an på gæsterne. Men mange har små børn med, så det giver helt sig selv, at der ikke bliver drukket vildt meget

Ja okay så er der nok ikke så meget fuldskab men det her bliver et alm aftenbryllup uden nogen børn overhovedet, så der forventes at folk nok ikke holder sig helt appelsinfri

Anmeld

4. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja okay så er der nok ikke så meget fuldskab men det her bliver et alm aftenbryllup uden nogen børn overhovedet, så der forventes at folk nok ikke holder sig helt appelsinfri

gå ind på tendea.dk og søg.
ved ikke hvornår brylluppet er, men så kan I jo mødes med hende, hun kan passe jeres datter nogle gange før, så hun er tryg ved hende. vær med i kirken og så tage hjem med hende, når det begynder at blive sengetid, så hun også får lov til at være med.

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

gå ind på tendea.dk og søg.
ved ikke hvornår brylluppet er, men så kan I jo mødes med hende, hun kan passe jeres datter nogle gange før, så hun er tryg ved hende. vær med i kirken og så tage hjem med hende, når det begynder at blive sengetid, så hun også får lov til at være med.

tak men er bare så frygtelig ked af at skulle få en fremmed til at passe hende har lidt overvejdet at spørge nogle i min mødregruppe når vi når lidt tættere på og jeg kender dem lidt bedre

Anmeld

4. november 2013

bøllen

Anonym skriver:

hejsa.. 

hvad gjorde i med jeres børn til jeres bryllup ? tænker at alle man nærmest kender er inviteret til brylluppet og så er der ingen tilbage man kan få til at passe  Havde i jeres med til festen eller hvad gjorde i ?

Vores var 5-6 da vi blev gift. De var med til spisning, da de blev trætte blev de hentet af et vennepar som boede i samme går som os. Ungerne kendte dem fra hverdagen da vi ofte var sammen der.

kan læse jeres ikke rs å stor på daværende tidspunkt, ved folk vi kender har brugt dagplejemødrene. Hvis der er tid endnu, ville jeg finde en barnepige og bruge tiden til jeres barn kan vende sig til den person med henblik på pasning på bryllupsdagen.

Anmeld

4. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

tak men er bare så frygtelig ked af at skulle få en fremmed til at passe hende har lidt overvejdet at spørge nogle i min mødregruppe når vi når lidt tættere på og jeg kender dem lidt bedre

det forstår jeg godt..
men det er en mulighed, hvis det andet ikke lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.