Børnepasning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
17 svar
1 synes godt om
3. november 2013

Anonym trådstarter

hejsa.. 

hvad gjorde i med jeres børn til jeres bryllup ? tænker at alle man nærmest kender er inviteret til brylluppet og så er der ingen tilbage man kan få til at passe  Havde i jeres med til festen eller hvad gjorde i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

hejsa.. 

hvad gjorde i med jeres børn til jeres bryllup ? tænker at alle man nærmest kender er inviteret til brylluppet og så er der ingen tilbage man kan få til at passe  Havde i jeres med til festen eller hvad gjorde i ?

HVad med dp moren, en pædagog fra børnehaven eller en klassekammerat - alt efter hvor gamle jeres børn er?

Måske en god nabo eller en nabo til jeres forældre.. en mor til en tæt veninde/kammerat

Anmeld

3. november 2013

Ciss

I min søsters bryllup var der børnepasning i et naborum, som var blevet fyldt med legetøj og spil mm. Så var vi et par stykker som byttedes lidt om at være der og følge med. Børnene var med og spiste ved forretten (de fik en børneret), og så var de resten af tiden ved siden af og kom ind og fik dessert med os andre. Derefter drog de yngste hjem. En del kusiner/fætre sov på samme sted. Så var der ikke behov for så mange til at passe.

I et andet bryllup, jeg var til, stillede brudeparets nabo op som babysitter, så mens alle de voksne var i festlokalet, var der børnefest i parets hjem. Hvad de gjorde med overnatning, ved jeg ikke.

Et tredje bryllup, jeg var til, blev holdt i brudens forældrers store have. Her var børnene med hele vejen, men fik lov til at gå fra bordet, efterhånden, og så legede de i haven og i skoven lige ved siden af, og når forældrerne ville have dem i seng, blev der redt op i  kælderstuen med madrasser og soveposer osv, og så festede de voksne videre.

Anmeld

3. november 2013

Carina:-)

Vi havde vores med,da der er mange børn i vennekredsen og familien.

Så hjælpes vi ad med at passe alle på kryds og tværs -Og de bliver alle puttet i weekendsenge/soveposer efterhånden som aften skrider frem-

Sådan gør vi altid til fest ,da vi i vores vennekreds/familie prioterer at have børnene med

Og self. også fordi jeg ikke vil have en fremmed til at passe mine rollinger...Og det ville være den eneste løsning da alle andre er med til festen 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

HVad med dp moren, en pædagog fra børnehaven eller en klassekammerat - alt efter hvor gamle jeres børn er?

Måske en god nabo eller en nabo til jeres forældre.. en mor til en tæt veninde/kammerat

vi har kun 1 men på tidspunktet hvor vi skal giftes vil hun kun være 9/10 mdr gammel og der tror jeg ikke hun er startet i dp endnu da jeg stadig har barsel der  og har kun 1 god veninde men kender ikke hendes mor.. vores naboer er alle pensionister på 80+ og vi snakker engentlig ikke ret meget med dem.. 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

I min søsters bryllup var der børnepasning i et naborum, som var blevet fyldt med legetøj og spil mm. Så var vi et par stykker som byttedes lidt om at være der og følge med. Børnene var med og spiste ved forretten (de fik en børneret), og så var de resten af tiden ved siden af og kom ind og fik dessert med os andre. Derefter drog de yngste hjem. En del kusiner/fætre sov på samme sted. Så var der ikke behov for så mange til at passe.

I et andet bryllup, jeg var til, stillede brudeparets nabo op som babysitter, så mens alle de voksne var i festlokalet, var der børnefest i parets hjem. Hvad de gjorde med overnatning, ved jeg ikke.

Et tredje bryllup, jeg var til, blev holdt i brudens forældrers store have. Her var børnene med hele vejen, men fik lov til at gå fra bordet, efterhånden, og så legede de i haven og i skoven lige ved siden af, og når forældrerne ville have dem i seng, blev der redt op i  kælderstuen med madrasser og soveposer osv, og så festede de voksne videre.

vi skal ikke have børn med til brylluppet, men vores pige vil også kun være 9/10 mdr gammel på tidspunktet så hun vil heller ikke kunne lege med den andre alligevel  

men ellers gode ideer 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Vi havde vores med,da der er mange børn i vennekredsen og familien.

Så hjælpes vi ad med at passe alle på kryds og tværs -Og de bliver alle puttet i weekendsenge/soveposer efterhånden som aften skrider frem-

Sådan gør vi altid til fest ,da vi i vores vennekreds/familie prioterer at have børnene med

Og self. også fordi jeg ikke vil have en fremmed til at passe mine rollinger...Og det ville være den eneste løsning da alle andre er med til festen 

mange tak for råd men vi skal ikke have andre børn med og vores pige vi kun være 9/10 mdr på tidspunktet så hun vil ikke kun lege med andre børn som sådan alligevel

Anmeld

3. november 2013

CaWi

Anonym skriver:

hejsa.. 

Jeg var engang babysitter for to små på ca et år, til et bryllup.
Det var min kusines bedste veninde der skulle giftes, så hun vidste lidt hvem jeg var i forvejen. Børnene var brudens og min kusines. Jeg var i et hus 5 min fra hvor de holdte fest, så var der problemer kunne jeg hurtigt få dem derhen

Anmeld

3. november 2013

Ciss

Hvis det ikke er langt væk, I skal i bryllup og der stadig er lidt tid til, kan du jo forsøge at snakke med andre med børn og få anbefalt en person, som kan passe. Så aftaler du et par møder med denne person før selve pasningen, så vedkommende og barnet har lært hinanden lidt at kende. Med lidt forberedelse kommer det til at gå helt fint.

Hvis I skal længere væk, kan du jo spørge brudeparet, om de kender en passende person. Hvis I har mulighed for at komme lidt før det hele starter, kan de nå at lære hinanden lidt at kende, før I må gå, og hvis personen og barnet kan være i nærheden, kan du jo nåes, om der skulle være noget.

Anmeld

3. november 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

hejsa.. 

Vi valgte at børn var velkommen om dagen men ikke om aftenen til festen ( medmindre det var amme babyer, selvfølgelig)

Vi selv spurgte i Ellas vuggestue, om nogen havde lyst, og det var der heldigvis hun var 15 mdr:O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.